• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:55
Excuses als dit al vaker aan bod gekomen is; ik kon geen recente topics vinden op deze forums.

Kan iemand een goed boek aanraden om Photoshop 3 te leren? Ik gebruik het af en toe om foto's te verbeteren, maar het duurt me altijd te lang om zelf "te ontdekken" hoe dingen gedaan moeten worden en wat er überhaupt tot mijn beschikking staat. Ik zoek dus vooral een boek dat mij inleidt in de wondere wereld van Photoshop, maar het zou ook prettig zijn als het dieper ingaat op de aspecten die voor het bewerken van foto's van belang zijn. Ik ben nog redelijk groen op het gebied van PS, maar wel een ervaren computergebruiker, dus ik zoek geen boek dat in alle details uitlegt hoe je een file savet.

Na wat rondkijken op Amazon vond ik dit boek dit boek, waarvan de reviews mij wel aanspreken. Kent iemand dit?

Ik gebruik de NL-versie van Photoshop CS3 op Windows, maar ik heb er geen moeite mee om een engels boek te gebruiken als die beter zijn.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

Een goede grote boekhandel heeft meerdere boeken in die richting. Misschien ook wel het boek dat je aangeeft in vertaalde vorm. Ik kan je overigens geen boeken aanbevelen, zelf nooit gebruikt voor photoshop.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

ik vind de "Classroom in a book"-serie van Adobe zelf wel erg fijne boeken.

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:31

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Copyrighted materiaal aanbieden is niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door ThunderNet op 23-02-2009 21:32 ]

Keep it calm...en lek mig de zuk

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:28

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Naast thundernet zijn moderatie wilde hij eigenlijk ook nog even mee geven dat je vraag hier prima past:
Boeken en tijdschriften over fotografie

gelieve dan ook daar je vraag opnieuw te stellen.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Dit topic is gesloten.