Beste kenners,
Ik heb nu thuis een mooie Sony KLD 40w4000 gekocht.
En oh oh oh wat mooi als ik via PS# een blueray afspeel. Echter Oh oh oh wat erg als ik naar digitenne-zenders kijk. Ik keek tot nu toe naar digitenne via Philips ambilight HD-ready tv. Formaatje kleiner (sony 102 / philips 81) maar het beeld van digitenne was zeker scherper. Waarom weet ik niet.
afijn ik wil nu wel de sprong wagen naar een aanbieder met HD-decoder, maar wil mijn hardeschijf recorder die bij digitenne geleverd werd niet missen. Want pauzeren wanneer het mij uitkomt en twee programma's tegelijk opnemen is wel iets waar je snel aan gewend raakt.
Bij mij is ziggo een goede optie (Woon in Den Haag wijk Leidscheveen).
Welke aanbieders verzorgen er digitale tv met aantal Full HD kanalen en ook een recorder in het pakket. interactieve tv mag uiteraard ook.
Wie weet de weg ? Met name de recorder icm de HD-zenders/decoder is van belang
Thnks allemaal.
Ik heb nu thuis een mooie Sony KLD 40w4000 gekocht.
afijn ik wil nu wel de sprong wagen naar een aanbieder met HD-decoder, maar wil mijn hardeschijf recorder die bij digitenne geleverd werd niet missen. Want pauzeren wanneer het mij uitkomt en twee programma's tegelijk opnemen is wel iets waar je snel aan gewend raakt.
Bij mij is ziggo een goede optie (Woon in Den Haag wijk Leidscheveen).
Welke aanbieders verzorgen er digitale tv met aantal Full HD kanalen en ook een recorder in het pakket. interactieve tv mag uiteraard ook.
Wie weet de weg ? Met name de recorder icm de HD-zenders/decoder is van belang
Thnks allemaal.