Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[moderator bug] edit plaatst nieuwe reactie?

Pagina: 1
Acties:

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Uitgevoerde stappen:

[list=1]
BtM909 in "Het grote grappige plaatjes topic deel 30" gepost
BtM909 in "Het grote grappige plaatjes topic deel 30" ge-edit (laatste zin [small] gemaakt)
• Resulteert in BtM909 in "Het grote grappige plaatjes topic deel 30"
Vervolgens BtM909 in "Het grote grappige plaatjes topic deel 30" weer ge-edit

Die laatste stap heeft niks met het probleem te maken, maar geeft wel ff 't complete beeld :P Probleem zit hem dus in stap 3: how on earth heeft dat kunnen resulteren in een nieuwe post :)

sinds kort lijk ik dubbelpost rechten te hebben, weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben :)

[ Voor 5% gewijzigd door BtM909 op 23-02-2009 11:05 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-11 21:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
als je per ongeluk de post twee keer submit en je hebt die rechten, dan kan hij er twee keer komen te staan. Editten heeft er niets mee te maken, want beide posts zijn om 10:54 geplaatst en om 10:55 geedit. Klassiek geval van een dubbelklik op de postknop.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Het komt in ieder geval niet door de edit; hij is in eerste instantie al dubbel geplaatst gezien het feit dat ze exact hetzelfde post-timestamp hebben. Ik ga even in de log spitten :)

Intentionally left blank

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Kees schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:14:
als je per ongeluk de post twee keer submit en je hebt die rechten, dan kan hij er twee keer komen te staan. Editten heeft er niets mee te maken, want beide posts zijn om 10:54 geplaatst en om 10:55 geedit. Klassiek geval van een dubbelklik op de postknop.
Ah ok, omdat er alleen min's (en geen seconden) staan, kon ik dus niet zien of het een echte dubbelklik was :P

thnx

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt mij inderdaad ook een dubbelklik ism het aanstaan van 'dubbelpost' rechten, hoewel ik dat wel wat vreemd vind - ik krijg het toch niet voor elkaar om met een dubbelklik een dubbele submit te veroorzaken...

edit: hmmz, bij deze edit lukte het wel om dubbel te posten... stomme browsers...

[ Voor 59% gewijzigd door crisp op 23-02-2009 11:27 ]

Intentionally left blank

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Zeg je nou dat je bij een edit een dubbelpost had :P :+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

BtM909 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:28:
Zeg je nou dat je bij een edit een dubbelpost had :P :+
Letterlijk 2x een POST in mijn HTTP trace ja :P

Intentionally left blank

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, dubbelposten is niet heel moeilijk, doe ik soms ook wel, maar de delete ik altijd meteen de dubbele

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, dubbelposten is niet heel moeilijk, doe ik soms ook wel, maar de delete ik altijd meteen de dubbele

(soms niet; ter voorbeeld)

[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 23-02-2009 11:40 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik neem aan dat we deze kunnen aanmerken als user-error? :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Indeed, niet iets waar we echt wat aan kunnen doen volgens mij.

Naar mijn mening zouden browsers dergelijke doubleclicks op submit-elementen moeten afvangen. Ik wil nog wel even checken of het misschien niet ligt aan de check-images implementatie...

Intentionally left blank

Pagina: 1