Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Intentionally left blank
Ah ok, omdat er alleen min's (en geen seconden) staan, kon ik dus niet zien of het een echte dubbelklik wasKees schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:14:
als je per ongeluk de post twee keer submit en je hebt die rechten, dan kan hij er twee keer komen te staan. Editten heeft er niets mee te maken, want beide posts zijn om 10:54 geplaatst en om 10:55 geedit. Klassiek geval van een dubbelklik op de postknop.
thnx
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
edit: hmmz, bij deze edit lukte het wel om dubbel te posten... stomme browsers...
[ Voor 59% gewijzigd door crisp op 23-02-2009 11:27 ]
Intentionally left blank
Letterlijk 2x een POST in mijn HTTP trace jaBtM909 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:28:
Zeg je nou dat je bij een edit een dubbelpost had![]()
Intentionally left blank
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
(soms niet; ter voorbeeld)
[ Voor 12% gewijzigd door Kees op 23-02-2009 11:40 ]
Naar mijn mening zouden browsers dergelijke doubleclicks op submit-elementen moeten afvangen. Ik wil nog wel even checken of het misschien niet ligt aan de check-images implementatie...
Intentionally left blank