PS3key PS3 ombouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.549 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpetero
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 11:37
*knip*

Heeft iemand zijn PS3 al omgebouwd, doormiddel van deze update? Hierdoor schijn je backups te kunnen spelen op je PS3. Iemand hier ervaringen mee?

[ Voor 7% gewijzigd door PromoX op 23-02-2009 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is nep. Ik heb geen ps3, wil er ook geen, maar dit speelt gewoon in op de onwetendheid van mensen, pure oplichting. Ik hoop dat de mensen achter dit soort sites een langzame, pijnlijke dood sterven.

edit: de tactiek van dit soort louche sites is een klein bedrag te vragen waardoor mensen niet heel achterdochtig worden, en als het dan blijkt nep te zijn ze gewoon hun verlies nemen.

edit2: net even de whois informatie ervan opgezocht:
Komt uit op ene Dinant van Mourik, met een hotmail adresje en een fax+adres op Tenerife. Detail is dat het domein gistermiddag geregistreerd is.

[ Voor 78% gewijzigd door spone op 23-02-2009 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpetero
thnx, zo'n vermoeden had ik al. Ik heb m'n xbox360 dit weekend omgeruild voor PS3 en ben er erg content mee. Ik was een beetje uitgekeken op de xbox360 (had hem 2 jaar of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
lol, over nep gesproken, het enige wat je kan doen is iets betalen, ik vraag me af of er echt mensen zo dom zijn om hier in te trappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Ten eerste is dit hartstikke nep, en gewoon een ouderwetse oplichting.

Ten tweede is het bediscussiëren van het omzeilen van kopieerbeveiligingen op GoT niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpetero
Ja inderdaad. Ik krijg het gevoel dat er steeds meer boefjes actief zijn. Ik zag laatst ook al zo'n nep zaakje die PS3 verkocht voor een scherpe prijs. Maar was ook nep. Ook op marktplaats zijn ze behoorlijk actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpetero
Wel goed dit even aan het licht te brengen, zodat mensen hier niet instinken.
mace schreef op maandag 23 februari 2009 @ 10:51:
Ten eerste is dit hartstikke nep, en gewoon een ouderwetse oplichting.

Ten tweede is het bediscussiëren van het omzeilen van kopieerbeveiligingen op GoT niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 290119

Wordt ook vaak gedaan met zogenaamde ''Msn-Hack'' programma's, je betaalt een kleine bedrag (ca. 1,30) om het bestand te kunnen downloaden. Blijkt het een schadelijk bestand te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Ik neem aan dat iedereen wel weet dat dit niets te zoeken heeft op GoT en anders is het een mooi moment om het beleid een keer door te nemen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.