Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Camera en BT niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb een vrij nieuwe ASUS M50VN laptop, deze heeft een webcam en BT ingebouwd.

Specs:
T9400
4GB DDR2
Geforce 9650M GT
Vista 32 bit.

Tot voorheen werkte BT en de webcam prima, maar opeens van de een op andere dag stopte ze beide. Natuurlijk heb ik de FN keys al geprobeerd, maar dat maakt niet uit.

In Deze computer staan beide apparaten niet meer in de lijst! Dus drivers installeren werkt ook niet, want het hele apparaat staat er niet meer tussen.

Als ik een USB device in een USB stop, dan krijg ik vaak "Unknown device found", en dan moet ik hem er een paar keer uithalen voordat hij het weer normaal doet.

Ook als ik gewoon zit te werken krijg ik af en toe het geluidje van nieuwe hardware gevonden, en weer een popup van "Unknown device found" maar direct daarna weer het geluid dat de hardware ontkoppeld is, en het popupje is weer weg.

ASUS raad aan om hem ter reparatie aan te bieden, maar ik kan nu niet 2 weken zonder laptop.

Restore point heb ik terug gezet, deze ging alleen niet verder terug dan 2 dagen, dus dat was ook niet nuttig.

De rest zijn allemaal nieuwste drivers en BIOS heb ik ook geupdate.

Zijn er nog andere dingen?

• -OPTICAL-
  • Laatst online: 08:51
Ik zou zelf met behulp van het apparaatbeheer alles onder usb-controllers verwijderen, en daarna de usb-drivers vanaf de driver-cd opnieuw installeren.

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Het wordt steeds erger. Ik wilde vista er opnieuw opzetten, na backup en format kwam hij niet eens meer voorbij het POST scherm!

Hij bleef hangen op Initializing USB controllers.

Maar toen ik er een externe HDD instopte werkte hij opeens weer prima!