Ik heb sinds kort een PERC 5/i controller. deze met wat modificaties in mijn systeem gestopt. Eerst zonder hardeschijven puur om te kijken of deze functioneerde. Dit ging prima na het starten van Windows is er nieuwe hardware gevonden en dat is de PER 5/i controller. Drivers, LSI MegaRaid storage software geïnstalleerd controller werd netjes herkend, nieuwe firmware van Dell erop geflashed.
Nog een reboot alles werkt nog steeds prima. LSI software ziet alles prima
Dus nu maar de schijven er aan?? 3x 250GB Hitachi`s T7K500 SATA. maar hij ziet geen enkele schijf? Ook niet in de BIOS. Eerst 1 achter gezet word niet herkend 2 niet 3 niet? Beide poorten geprobeerd op de controller maar nog steeds geen schijven?
op de controller zelf knippert een groen lampje (LED). Ik kan daar zo niets over vinden wat dat betekend? Heeft iemand een idee hoe het komt dat er geen schijven gezien / gedetecteerd worden en wat het knipperende groende lampje betekend?
MOBO: Asus P5E-VM DO
iemand een idee?
Nog een reboot alles werkt nog steeds prima. LSI software ziet alles prima
Dus nu maar de schijven er aan?? 3x 250GB Hitachi`s T7K500 SATA. maar hij ziet geen enkele schijf? Ook niet in de BIOS. Eerst 1 achter gezet word niet herkend 2 niet 3 niet? Beide poorten geprobeerd op de controller maar nog steeds geen schijven?
op de controller zelf knippert een groen lampje (LED). Ik kan daar zo niets over vinden wat dat betekend? Heeft iemand een idee hoe het komt dat er geen schijven gezien / gedetecteerd worden en wat het knipperende groende lampje betekend?
MOBO: Asus P5E-VM DO
iemand een idee?