Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vista Installer na Upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik ben van plan om een ander moederbord te steken.

kan ik dan mijn originele Key van vista gebruiken?

Kan hier niets van vinden op de Microsoft site.

thanks

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wat voor versie van vista heb je? OEM/retail/Volume? Bij OEM kan kan het alleen bij een defect moederbord. En je zult MS ook moeten bellen om het te activeren.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een acer pc, de vista staat er al op

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:08
Een OEM licentie dus.
2. OEM - Microsoft software gebundeld met nieuwe pc's
Original Equipment Manufacturers (OEM's) leveren hardware, zoals pc's, notebooks, servers en mobiele apparaten, vaak met een voorgeïnstalleerde bundel aan Microsoft-software, inclusief het gebruikersrecht daarvan. Deze zogenaamde OEM-licentie geeft u het recht om de software te gebruiken op de hardware waarop het is geïnstalleerd. De OEM-licentie is derhalve apparaatgebonden en kan niet voor andere apparatuur worden ingezet. OEM-licenties worden veelal aangeschaft door individuele en kleinzakelijke gebruikers met minder dan vijf pc's in de organisatie.
bron: Microsoft licentieprogramma's

Als je de originele key gebruikt tijdens de installatie kun je deze niet via internet activeren. Als je Microsoft belt om te vertellen dan je een nieuw moederbord hebt geïnstalleerd, omdat je oude stuk was bijvoorbeeld, krijg je een nieuwe activatie code.

[ Voor 13% gewijzigd door My-life op 22-02-2009 23:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
dus in principe mag ik geen nieuw moederbord steken? en moet ik die van Acer blijven gebruiken?
werkt de origele key dan?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Teddybeer90,

Mijn collega heeft je om 21:00u vanavond nog een mailtje gestuurd over eigen inzet in je topics, ik stel voor dat je eerst die op je dooie gemak doorneemt samen met Het algemeen beleid. Dit valt namelijk met enige inzet van jou kant dmv een snelle Google-opdracht wel heel erg makkelijk te beantwoorden. Ik ga dit topic dan ook sluiten. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.