Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Yep denk ik ook.Op maandag 26 februari 2001 14:14 schreef _666_ het volgende:
Gezien je spec's kun je nog wel ff vooruit. Ik zou w88 tot de DDR een standaard begint te worden en de GF3 "normaal" geprijsd is.
Of gewoon tegen de tijd dat je zelf vind dat je computer niet meer fatsoenlijk om kan gaan met programma's tegen die tijd.
Verwijderd
en dan voor een AMD SledgeHammer 64bit + Geforce6 1Ghz GPU 512MB 800Mhz DDR gaan >:)>:)
Verwijderd
<off topic mode>Op maandag 26 februari 2001 14:22 schreef Phreak het volgende:
[..]
Yep denk ik ook.
Of gewoon tegen de tijd dat je zelf vind dat je computer niet meer fatsoenlijk om kan gaan met programma's tegen die tijd.
He Phreak sinds wanneer hejje mijn dubbele-streep-in-je-sig. overgenomen??
Staat wel copyright op hè
</off topic mode>
Maar idd alleen als je geld teveel hebt ga je nu een nieuw systeem kopen...anders wacht je nog ff tot de GF3 een beetje betaalbaar is (of NV17-GF3mx??) enneh... Sledgehammer??
Zie je dit ook staan?: Geplaatst door Phreak (Moderator DOC - 1982)..Op maandag 26 februari 2001 15:00 schreef Tweakert het volgende:
[..]
<off topic mode>
He Phreak sinds wanneer hejje mijn dubbele-streep-in-je-sig. overgenomen??
Staat wel copyright op hè
</off topic mode>
[..]
Verwijderd
Euhhh..... ohwjaaOp maandag 26 februari 2001 15:20 schreef Phreak het volgende:
[..]
Zie je dit ook staan?: Geplaatst door Phreak (Moderator DOC - 1982)..
maar der staat wel (c) op.....
Enneh....ik ben groter dan jij!!!
Eehhh... En nu weer ontopic please...Op maandag 26 februari 2001 15:37 schreef Tweakert het volgende:
[..]
Euhhh..... ohwjaa
maar der staat wel (c) op.....
Enneh....ik ben groter dan jij!!!
Andersss... anderss ban ik jullie allemaal!!
Verwijderd
Jij bant mij helemaal niet....Op maandag 26 februari 2001 15:39 schreef Phreak het volgende:
[..]
Eehhh... En nu weer ontopic please...
Andersss... anderss ban ik jullie allemaal!!:P:P
Anderssss....ehh.....Phreak zorg dat de kroeg terug komt!!!
Maar eh nu weer ontopic als je lang genoeg kunt wachten neem dan een 64 Bit proc. zo'n sledgehammer ofzow...:9~
En nu serieus.
Hoe kun je nou met zo'n compu alweer een topic gaan plaatsen over een nieuwe compu kopen?
Ik draai een celly 400@500. Ik mag weer eens gaan nadenken daarover, jij niet
Dit is niet mijn pc, maar van mijn vader (eigenlijk van ons samen). Ik wil dus een nieuwe, want zelf heb ik een k6-2 300 met een vijf jaar oude S3968 chip.
Dus effe opnieuw!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ja, dacht ik ook. Daarom vroeg ik wat voor een ik zou nemen. Nou?Op maandag 26 februari 2001 23:04 schreef Frits Bolkestein het volgende:
Zorg er dan wel voor dat ie een beetje upgrade-baar is.
Als je geld hebtwanneer een nieuwe pc kopen ?
Maar ik zou voor de 1GHz gaan , kun je voorlopig wel vooruit.
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd