U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Er worden daar een aantal tools genoemd die je kunt inzetten.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
mss kan je de partitie nog recoveren met partition magic ofzo.
Het kan ook je filesystem zijn dat gecrasht is waardoor je mbr gewist is.
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
Sorry, de vraag misschien verkeerd uiteengezet. De vraag hoe ik dingen kan recoveren was meer een bijvraag. Hoofdvraag is, hoe kan het nu dat een clean install zodanig kan crashen. Het was een nieuwe hd en een clean install.alt-92 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:55:
Corrupte filesystems na een harde crash kun je ook in de OM FAQ terugvinden, daar al gekeken?
Er worden daar een aantal tools genoemd die je kunt inzetten.
Dat zal niet veel goeds meebrengen voor de toekomst.
Misschien is het handig om hiermee de gezondheid van je HD na te gaan.
(sowieso een onmisbaar programma imo)
Wellicht heb je een crappy HD aangeschaft?
was een rma, ik heb mijn data al weer terug. Maar ik blijf het nog steeds uiterst curieus vinden dat opeens mijn data zonder reden weg is. Misschien maar een mbr lock in het bios aanzetten oid.Pantera88 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:25:
meuk: Ultimate Boot CD 5.0 bèta 10
Misschien is het handig om hiermee de gezondheid van je HD na te gaan.
(sowieso een onmisbaar programma imo)
Wellicht heb je een crappy HD aangeschaft?
[ Voor 18% gewijzigd door justice strike op 22-02-2009 22:34 ]
Nee hoor, ik heb geen woord gerept over recovery, alleen de hint laten vallen dat je met bijvoorbeeld Testdisk je partitietabel weer kan rechttrekken.justice strike schreef op zondag 22 februari 2009 @ 22:17:
[...]
Sorry, de vraag misschien verkeerd uiteengezet.
Daarna kun je gaan troubleshooten met logfiles en dumps naar de oorzaak van je crash.
Wat wil je dan voorkomen? een harde crash kan nou eenmaal verschillende effecten geven, als je precies op dat moment een write actie doet en je disk controllerdriver verslikt zich tijdens je BSOD kan je dit gebeuren.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.
het is wel vreemd. kan ik 2 rma's versturen.arvidbeheerder schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:48:
dat zou kunnen, maar run de tool van je hd fabrikant is, die gaat je vast vertellen of je schijf goed is.
Overigens krijg ik de indruk dat de velociraptor best gevoelig is. Ik las wat verhalen van iemand die 12 velociraptors had waarvan er 6 dood zijn gegaan.
>> OM.