Verwijderd

Topicstarter
Heb de computer voorzien van de meest recente updates, mijn systeem is geaard aangesloten op een eigen stopcontact, maar ik heb een probleem die erg frustrerend is

Ik heb een 5.1 speakerset dat ik aansluit op mijn 7.1 onboard speakeraansluiting van mijn asus p6t delux v2.
Echter dat resulteert in een directe crash met de computer!
De 3 kleuren heb ik in de juiste poorten geplugged..
de ereste keer ging het probleemloos en kreeg ik automatisch een selectiescherm te zien waarop je kon aangeven welke speakers op welke positie ze staan..
de eerste keer had ik het verkeerd ingevuld dus dacht ik het opnieuw te doen.. helaas resulterend in een telkens crash van systeem!

Weet iemand hoe dit kan?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wat heb je geprobeerd? Drivers en software al opnieuw geinstalleerd? Nieuwe drivers geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:33:
Wat heb je geprobeerd? Drivers en software al opnieuw geinstalleerd? Nieuwe drivers geprobeerd?
ja idd.. het is trouwens een zeer nieuw moederbord.. heb de drivers via de bijgeleverde cd geinstalleerd, en zelfs via de website...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Welk OS gebruik je, en crasht je systeem zodra je de pluggen erin steekt dan?

Verwijderd

Topicstarter
Exorcist schreef op zondag 22 februari 2009 @ 21:42:
Welk OS gebruik je, en crasht je systeem zodra je de pluggen erin steekt dan?
ja dat klopt... windows vista gebruik ik (nog)...
1 ding nu.. heb de driver uitgeschakeld.. opnieuw opgestart met pluiggies erin.. en selectiescherm kreeg ik te zien.. 1 probleem opgelost.. maar ik denk dat mijn computer nog steeds crasht wanneer ik er iets instop..
het zou volgens mij ook zomaar met usb invoer kunnen!