Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vista] TV kaart selecteren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• burlapp
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
Ik draai windows Vista, met in mijn configuratie o.a. een Hybrid TV kaart, gebaseerd op de Philips SAA713X chipset. Deze kaart heeft een analoge kabelingang en een digitale Antenneingang. Deze digitale antenne ingang is de eerste ontvanger van de kaart, de analoge kabel de 2e ontvanger.

Als ik Windows Media center open, en de TV kaart configureer, kan ik alleen uit antenne kiezen. Media center ziet de eerste ontvanger van de kaart (de digitale antenne). Ik wil echter de tweede ontvanger gebruiken. Ik heb namelijk geen digitenne, gewoon een analoge kabel...

In mijn oude windows installatie werkte het wel, maar na een paar keer wilde te TV kaart niet meer opstarten. Mijn installatie was zwaar vervuild, dus ik had geen andere keus dan opnieuw installeren. De kabel ontvanger was toen ineens gekozen, zonder zelf iets in te stellen. Heeft iemand een idee hoe ik de andere ontvanger kan instellen? (ze zitten wel op dezelfde kaart).

Ik heb MCE tuner exterder geprobeert, maar de settings worden hier niet overgenomen door Media center.. Ook de nieuwste drivers installeren heeft nog niet geholpen.