Ik heb sinds gisteren al mijn nieuwe hardware binnen:
Gigabyte EX58-UD5
XFX 280GTX
Intel CoreI7 290
Recom 1050W voeding
Samsung spinpoint 1TB
6gb OCZ PC31866 tripple channel
Coolermaster cosmos 1000 kast
Vista business geinstalleerd, alles start goed op, echter zodra ik een video met hoge resolutie, of een zwaar spel start dan crasht de computer instantly. Als ik in vlc een 1080p film start en gelijk minimaliseer is er niks aan de hand, op het moment dat ik hem full screen zet, valt of de pc uit, of hij blijft hangen (met de laatste seconde van het geluid dat zich blijft herhalen). Heb de bios geupdate, videokaart drivers geupdate (ook al oude drivers geprobeerd, geen effect. Ook mijn oude Geforce 7950gx2 erin gezet, ook hetzelfde probleem), heb de hele nacht door memtest86 gedraaid, ook geen resultaat.
Temperaturen zien er allemaal goed uit. Daar ligt het denk ik niet aan.
Wie o wie heeft er nog suggesties?
Tnx Joost
Gigabyte EX58-UD5
XFX 280GTX
Intel CoreI7 290
Recom 1050W voeding
Samsung spinpoint 1TB
6gb OCZ PC31866 tripple channel
Coolermaster cosmos 1000 kast
Vista business geinstalleerd, alles start goed op, echter zodra ik een video met hoge resolutie, of een zwaar spel start dan crasht de computer instantly. Als ik in vlc een 1080p film start en gelijk minimaliseer is er niks aan de hand, op het moment dat ik hem full screen zet, valt of de pc uit, of hij blijft hangen (met de laatste seconde van het geluid dat zich blijft herhalen). Heb de bios geupdate, videokaart drivers geupdate (ook al oude drivers geprobeerd, geen effect. Ook mijn oude Geforce 7950gx2 erin gezet, ook hetzelfde probleem), heb de hele nacht door memtest86 gedraaid, ook geen resultaat.
Temperaturen zien er allemaal goed uit. Daar ligt het denk ik niet aan.
Wie o wie heeft er nog suggesties?
Tnx Joost
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2009 17:11 ]