Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cootje16
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:34
Beste tweakers,

ik heb vandaag windows xp op mijn 2 jaar oude laptop gezet omdat ik vista beu was want het werkte er gewoon niet lekker op. Nu heb ik alle XP drivers van de site af gehaald en geinstalleerd met succes. Maar er is een probleem , en dat is de Wireless internet driver. Die heb ik gewoon geinstalleerd maar hij ziet mijn draadloze hardware niet , ook al is de driver geinstalleerd. Dus heb ik nu nog steeds geen draadloos internet. Weten jullie hier een oplossing voor ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:38

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Radio wel aanstaan? Vaak een (schuif)knopje en/of een Fn + F# toetsencombinatie.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cootje16
jah als ik hem aanzet geeft hij aan "Wireless LAN enabled" maar hij kan hem dan alsnog niet vinden en het lampje gaat ook niet branden. Hij geeft ook een vraagteken aan bij add hardware , maar ik denk dat de driver gewoon niet klopt (foxconn wirless Atheros)

[ Voor 46% gewijzigd door cootje16 op 22-02-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cootje16
kan iemand mij alstublieft helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Bij de fabrikant van de wirelesschip zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:43
1: Kijken welke wifi kaart erin zit (Met + type nr). Dit kan je doen door.
- staat misschien op de doos / in de handleiding
- In windows bij apparaatbeheer de id string van je wifi devic op te vragen
- In het bios opvragen
- apparaat open maken en op de wifi module kijken

2: Nieuwste software downloaden via de fabrikant

3: Installeren:
soms faalt de setup van de fabrikant. In dat geval kan je de setup handmatig uitpakken (vaak zip) en via apparaatbeer> driver updaten de locatie van je handmatig uitgepakte mapje opgeven.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Pagina: 1