Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lensy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 19:26
Hallo,

Ik heb meer dan 2 jaar geleden een computer in elkaar gestoken, met de WD3200JS hard disk. Alles werkte perfect.

Tot ik een paar maand terug de MSI TV@Anywhere Plus Tv Tuner kocht. Nadat ik de driver herinstalleerde (bij de driver op de cd werkte de afstandbediening niet), begon mijn harde schijf heel raar te doen. Ik kreeg STOP errors ala Unmountable Boot Volume. Soms gebeurde het direct bij het opstarten, andere keren viel de schijf uit en startte hij weer op bij het opstarten van Windows XP; dit gebeurde dan een aantal keren (na het heropstarten van de schijf ging Windows verder met opstarten), waarna ofwel ik een STOP error kreeg ofwel Windows even normaal draaide.

De schuld van de MSI driver dacht ik, dus ik formatteerde mijn PC. Bij geGoogle naar de STOP errors leek het de schuld van mijn harde schijf, dus ik heb een andere SATA kabel gestoken + een andere voedingskabel. Nu werkte alles 1.5 maand perfect (de driver heb ik niet geinstalleerd), tot ik nu weer dezelfde problemen begin te krijgen, alhoewel in mindere mate.

Ik heb de Diagnostic Tool van Western Digital laten lopen, maar deze vond geen problemen. Alles van de FAQ heb ik ook gechecked, maar alles klopte (logisch aangezien hij 2 jaar goed draaide).
Ik heb wat gegoogled naar problemen met de WD3200JS, en vond deze site: http://datacent.com/datar.../western_digital/WD3200JS
Daar zeggen ze dat het aan de PCB ligt en moeilijk tot niet te fixen is...

Nu heb ik wel al alles gebackupped, maar vraag ik mij toch af of er niet iets te doen is om het te fixen :) Dus heeft iemand hier ideeën voor?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lensy
Niemand? Heb sinds het posten geen problemen meer gehad, maar ik zit nu op een tikkende tijdbom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lensy
Niemand die weet hoe dit komt? Vind het maar een raar fenomeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40
Als ik jou was zou ik de schijf als RMA terug sturen naar de winkel of WD. Ik neem aan dat er nog garantie op de schijf zit, die is er dus niet voor niets :)