• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Weet iemand iets over de soort garantie die je krijgt bij de (Panasonic) camera's die ze verkopen bij de Dixons Tax Free winkels?
Ik vlieg komend weekend heen en weer naar engeland, en ik zag dat ze bij DTF de Panasonic FZ28 verkopen voor slechts (omgerekend) €244, wat mij op zich wel interessant lijkt. Ik heb echter geen idee wat voor garantieregeling daarbij zit, en dit is toch wel vrij essentieel (lijkt mij)..

Enige hulp/informatie wordt zeer gewaardeerd :)

edit: Op de klantenservicepagina staat wel dat je alleen met "internationale garantie" ook in het buitenland je camera kunt laten repareren, maar er schijnen ook panasonic camera's verkocht te worden met een europese garantieregeling (in plaats van alleen een nationale, verenigd koninkrijk-gebaseerde garantie), dus als iemand dit toevallig weet zou dat bijster handig zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door foppe-jan op 22-02-2009 13:15 . Reden: aanvulling ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

• Paganstars
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-01 13:24
Ik zou het niet doen. Meest camera importeurs/fabrikanten zeggen in zo'n geval dat je maar naar het land van aankoop moet gaan voor garantie. Dit is geloof ik doordat de serienummers oid soms niet op te vragen zijn!

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl