Ik ga in april samen met een vriend een andere vriend opzoeken die in Geneve (Zwitserland) woont. We zullen in die periode voornamelijk de omgeving gaan verkennen. De opties zijn:
1. Naar Geneve vliegen en ter plekke alles met OV of huurauto (EUR 50 pd) doen
2. Naar Geneve rijden en ter plekke de eigen auto hebben
Puur op verplaatsingskosten van en naar Geneve is de eigen auto goedkoper. Maar nu komt het. De vriend in kwestie woont ongeveer hier, en parkeren is volgens ons dramatisch (hij heeft geen auto, dus geen ervaring).
Weet iemand wat parkeren kost in Geneve, of er mogelijkheden zijn de auto buiten het centrum gratis te parkeren, of andere handige tips?
Ik vind hier een parkeergarage in het centrum, alwaar ik leer dat de auto daar laten overnachten zo ongeveer 20-30 frank kost (met een koers van 1,50 dus ongeveer 13-20 euro)
1. Naar Geneve vliegen en ter plekke alles met OV of huurauto (EUR 50 pd) doen
2. Naar Geneve rijden en ter plekke de eigen auto hebben
Puur op verplaatsingskosten van en naar Geneve is de eigen auto goedkoper. Maar nu komt het. De vriend in kwestie woont ongeveer hier, en parkeren is volgens ons dramatisch (hij heeft geen auto, dus geen ervaring).
Weet iemand wat parkeren kost in Geneve, of er mogelijkheden zijn de auto buiten het centrum gratis te parkeren, of andere handige tips?
Ik vind hier een parkeergarage in het centrum, alwaar ik leer dat de auto daar laten overnachten zo ongeveer 20-30 frank kost (met een koers van 1,50 dus ongeveer 13-20 euro)
[ Voor 19% gewijzigd door SeatRider op 22-02-2009 13:21 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt