DVICO UDP fout

Pagina: 1
Acties:

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Ik heb een mediaplayer van Dvico, dit apparaat heeft een tijd lang redelijk gewerkt, maar sinds windows Vista en nu windows 7 heb ik de volgende problemen.

Als ik over mijn netwerk films stream naar mijn tv dan loopt deze om de 10 a 15 min vast. Op de computer heb ik dan de volgende melding:

error in sending data through UDP socket

Klik ik deze melding weg, dan loopt de stream weer door. Bij XP had ik hier helemaal geen last van en in het aller eerste begin bij Vista ook niet.

In mijn firewall heeft het programma gewoon toegang om UDP paketten te verzenden. Heb ook AVG al een keer ui gezet, maar geen verschil.

Facts:
Dvico HD M-4000P (software 2.2.0)
Tvix netshare 2.10
AVG free 8.0
Windows 7
Netwerk loopt via fritbox 7170 (echter exact hetzelfde probleem met zyxel in combi met linksys router)

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. Ik vind helaas geen goede informatie als ik dit google. Geen Nederlandse of Engelse uitleg, alleen spaans of andere talen waar dit probleem ook bij voorkomt.

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Heeft echt niemand verstand van het versturen van data via het UDP protocol en waardoor ik deze error kan krijgen en oplossen?

Ik lees meer problemen op i-net, alleen is het in het spaans. :(