Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ctrl keys werken beide niet meer

Pagina: 1
Acties:

• bartijn2
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 31-01 10:44

bartijn2

Fixing the world

Topicstarter
Goedenavond,
Ik zit met een apart probleem,
Er is vanavond een glas drinken over mijn toetsenbord gevallen G15 gamerstoetsenbord de oranje editie.
Er is iets gevallen over het nummerieke gedeelte (numlock) Alles beetje droog gemaakt en alles werkt weer helemaal goed. Behalve mijn 2 Ctrl keys die doen het geen van beide meer.
Ik heb al gegoogled en er zijn meer mensen waarvan de Ctrl keys er ineens mee ophouden.
Maar niemand heeft het juiste antwoord voor me.
Ik heb de nieuwste drivers al geinstalleerd (de oude eerst verwijderd)
Windows herstel punt gemaakt maar werkt ook niet.
Ga nu even het toetsenbord op een andere pc testen.
Heeft iemand een oplossing voor mij?

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:34

Onbekend

...

Test het toetsenbord maar op een andere pc. Ik denk dat je printbanen in het toetsenbord niet helemaal in orde meer zijn...

Speel ook Balls Connect en Repeat

• bartijn2

bartijn2

Fixing the world

Topicstarter
Heb het net op een andere pc getest en daar werkt het ook niet.
Dus hij is overleden denk ik.
Is er een manier om het te fixen? of moet je daarvoor heel fijn kunnen solderen?

https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd

• pcprutser
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-11 19:11

pcprutser

No message

volgens mij is logitech niet heel moeilijk qua garantie, je hoeft je oude ook niet op te sturen, maar je moet wel een bewijs sturen dat je apparaat niet meer bruikbaar is (kabel doorknippen oid)..

Ik zou dus eerst maar proberen een nieuwe te krijgen bij logitech ;)

Verwijderd

Alle knopjes er af halen en voorzichtig met water en sop wassen. Knopjes ook. Daarna goed afdrogen en een nachtje laten uitdampen. Dan weer in elkaar zetten en nog eens testen.

• bartijn2

bartijn2

Fixing the world

Topicstarter
Ik heb net het bordje even uit elkaar gedraaid en zag dat er 3 'banen' verkleurd waren en heb geprobeerd deze schoon te maken en alles weer in elkaar gezet. nu ben ik weer op het bordje aan het typen.
Maar de CTRL toetsen doen het nog niet.

@ pcprutser nee heb vaker gehoord dat logitech niet te moeilijkste is dus ga daar maar een mailtje heen sturen misschien zijn ze coulant omdat ik ook een Z5500 en G5 muis heb.. hoop het in ieder geval.

@HlpDsk ik zal hem vanacht nog even goed schoonmaken maar met sop? het zijn hele dunne velletjes wat de pcb voor moet stellen, kan dat geen kwaad als ik daar sop op ga gebruiken?

Verwijderd

Ik was mijn keyboard regelmatig.

De toetsen gaan in een teil met sop. Het bord zelf doe ik met een vochtig doekje goed af. Eerst alle vuiligheid er uit kloppen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 00:31:
Ik was mijn keyboard regelmatig.

De toetsen gaan in een teil met sop. Het bord zelf doe ik met een vochtig doekje goed af. Eerst alle vuiligheid er uit kloppen.
Ik koop gewoon een nieuwe Logitech regelmatig voor 30 euro :P

Veel makkelijker en scheelt veel tijd :)

• bartijn2

bartijn2

Fixing the world

Topicstarter
HlpDsk, haal je dan het hele tb uit elkaar en was je alle velletjes apart (dit toetsenbord heeft 3 velletjes 'pcb')
Als dat het geval is ga ik het ook zeker proberen.

Rutger, Vind het een beetje zonde om een nieuw toetsenbord te kopen als deze misschien nog gemaakt kan worden.. en 30 euro was die ook niet helaas.

Verwijderd

Mijn keyboard zal anders zijn dan de jouwe. Ik haal het bord zelf niet uit elkaar maar was alles wat zichtbaar is voorzichtig. Ook de elektronica. Die is als het goed is toch daar wel tegen bestand. Maar alles op eigen risico natuurlijk.

Als het een kwestie van vuiligheid is waardoor de toetsen niet meer werken dan kun je het op zijn minst proberen. Anders wordt het toch al een nieuw keyboard.

• bartijn2

bartijn2

Fixing the world

Topicstarter
Ja inderdaad. Ik heb een mailtje naar Logitech gestuurd en ben benieuwd wat ze mij vertellen.
Het bord is nu iets ouder als een jaar dus misschien kan het nog wel een garantie gevalletje zijn.
In iedergavel bedankt voor de tip!

Ps je avatar werkt niet. (ik kan hem in ieder geval niet zien)

Verwijderd

bartijn2 schreef op zondag 22 februari 2009 @ 00:41:
en 30 euro was die ook niet helaas.
Daarom gebruik ik ook goedkope en productieve borden welke goed werken :)
Pagina: 1