Sinds een upgrade van een 2900XT naar een 4850 zijn alle games (GTA4, Prince of Persia 2008, NFS Undercover, Flight Simulator) er alleen maar op achteruit gegaan. Ik snap hier helemaal niks van want de 4850 moet toch veel sneller zijn dan mijn oude 2900XT?
Met 3dmark06 kwam ik maar amper over de 9000 punten heen, teleurstellend volgens mij.
Het vreemde is dat de games niet een beetje traag lopen, maar echt beeldje voor beeldje gaan.
Overige specificaties zijn: Intel 8400, Asus p5k mobo, 4 GB geheugen 800MHz.
Ik heb Vista x64 ook opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten. Ik heb alle nieuwste drivers en updates geïnstalleerd, maar het heeft allemaal niet geholpen. Wat zou het kunnen zijn, of hoe kan ik het testen, achterhalen?
Met 3dmark06 kwam ik maar amper over de 9000 punten heen, teleurstellend volgens mij.
Het vreemde is dat de games niet een beetje traag lopen, maar echt beeldje voor beeldje gaan.
Overige specificaties zijn: Intel 8400, Asus p5k mobo, 4 GB geheugen 800MHz.
Ik heb Vista x64 ook opnieuw geïnstalleerd maar dat mocht ook niet baten. Ik heb alle nieuwste drivers en updates geïnstalleerd, maar het heeft allemaal niet geholpen. Wat zou het kunnen zijn, of hoe kan ik het testen, achterhalen?