Toon posts:

hulp bij kiezen notebook

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop maar heb hier vrij weinig verstand van. mijn oude laptop is 17 inch en dit is vrij onhandig met al het reizen wat ik moet doen voor mn studie.
Ik wil op mn nieuwe laptop wel wat kunnen gamen en hij moet ook best zware software aankunnen (van mn opleiding)

mijn nieuwe laptop wil k dan ook graag tussen de 14 en 15.4 inch hebben en verder wil ik ook natuurlijk dat hij beter is dan de oude. omdat ik zelf niet echt verstand heb van al deze hardware geef ik maar gewoon op wat mn oude allemaal heeft.
proccessor: intel core 2 duo processor T7100 (1.80GHz)
Memory: 2Gb/Go ddr2 sdram (2x1024mb/mo) (667MHz)
videokaart: nvidia GeForce 8400m GT GPU
verder wil ik graag een dat hij full hd 1080 is en een hdmi uitgang hebben zodat ik hm kan aansluiten op mn tv
een webcam ingebouwd
misschien nog wat andere toevoegingen

hij mag max 1600 euro kosten

dus als iemand me wil helpen aan/ adviseren over een laptop van de gevraagde grootte en die beter is dan mn oude zal dat zeer op prijs gesteld worden. _/-\o_

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:36
er lopen hier een aantal ervaringen topics kijk daar eens in of je iets vind voor je eisen. moet makkelijk lukken. een beetje zelf zoeken kan geen kwaad, en met benchmarks kun je alles vergelijken. stel er anders eeen samen via Dell of xxodd. of gebruik de NBBG

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zie het [NBBG] Notebook Best Buy Guide Overzicht en inderdaad de ervaringentopics. Begin anders bij de Pricewatch.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-01 09:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 22:05:

verder wil ik graag een dat hij full hd 1080 is en een hdmi uitgang hebben zodat ik hm kan aansluiten op mn tv
sowieso, is het niet de bedoeling dat wij het voor je samenstellen, maar wil toch ff hierover iets zeggen.

wat heeft het ermee te maken dat hij full hd moet zijn en een aansluiting voor op je tv?
als die hdmi uitgang heeft, dan kan je gewoon full hd films laten afspelen op tv.
mits je natuurlijk weer een full hd tv hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door DNA_Saint op 22-02-2009 00:03 ]

Huub Huub Barbatruc!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-01 16:02
Kijk gewoon even bij Dell of zoiets. Daar kun je je notebook zelf samenstellen en kun je dus ook (door middel van typenummers, welke vaak oplopend zijn) kijken of een onderdeel beter is dan je huidige onderdeel of niet. Daarnaast heb ze een erg ruim aanbod.

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-01 22:04

pythagorasABC

A²+B²=C²

Sowieso is het niet de bedoeling dat wij de laptop voor je zoeken, maar het is al helemaal niet de bedoeling om een tweede topic te openen als de eerste op slot zit ;)

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Welkom op GoT!

Helaas zijn dergelijke topics in losse vorm niet toegestaan, lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Echter is er wel ruimte voor advies omtrent de aankoop van systemen en laptops. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat de CSL dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral Aanschafadvies eens door te nemen.

Je kan advies vragen in [NBBG] Allround Notebook - december 2008. Probeer echter eerst wel wat laptops uit te zoeken met behulp van reviews en benchmarks. Een goede start daarvoor is het doorlopen van CSL Notebook Buy Guide. Ook de NBBG (te vinden in de CSL) geeft een idee in welke richting je moet kijken qua notebooks.

Ik wens je veel succes met het zoeken van een goede laptop. Dit topic sluit ik echter, maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics.

@pythagorasABC, welk eerste topic, ik zie hem niet :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.