Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop maar heb hier vrij weinig verstand van. mijn oude laptop is 17 inch en dit is vrij onhandig met al het reizen wat ik moet doen voor mn studie.
Ik wil op mn nieuwe laptop wel wat kunnen gamen en hij moet ook best zware software aankunnen (van mn opleiding)
mijn nieuwe laptop wil k dan ook graag tussen de 14 en 15.4 inch hebben en verder wil ik ook natuurlijk dat hij beter is dan de oude. omdat ik zelf niet echt verstand heb van al deze hardware geef ik maar gewoon op wat mn oude allemaal heeft.
proccessor: intel core 2 duo processor T7100 (1.80GHz)
Memory: 2Gb/Go ddr2 sdram (2x1024mb/mo) (667MHz)
videokaart: nvidia GeForce 8400m GT GPU
verder wil ik graag een dat hij full hd 1080 is en een hdmi uitgang hebben zodat ik hm kan aansluiten op mn tv
een webcam ingebouwd
misschien nog wat andere toevoegingen
hij mag max 1600 euro kosten
dus als iemand me wil helpen aan/ adviseren over een laptop van de gevraagde grootte en die beter is dan mn oude zal dat zeer op prijs gesteld worden.
Ik wil op mn nieuwe laptop wel wat kunnen gamen en hij moet ook best zware software aankunnen (van mn opleiding)
mijn nieuwe laptop wil k dan ook graag tussen de 14 en 15.4 inch hebben en verder wil ik ook natuurlijk dat hij beter is dan de oude. omdat ik zelf niet echt verstand heb van al deze hardware geef ik maar gewoon op wat mn oude allemaal heeft.
proccessor: intel core 2 duo processor T7100 (1.80GHz)
Memory: 2Gb/Go ddr2 sdram (2x1024mb/mo) (667MHz)
videokaart: nvidia GeForce 8400m GT GPU
verder wil ik graag een dat hij full hd 1080 is en een hdmi uitgang hebben zodat ik hm kan aansluiten op mn tv
een webcam ingebouwd
misschien nog wat andere toevoegingen
hij mag max 1600 euro kosten
dus als iemand me wil helpen aan/ adviseren over een laptop van de gevraagde grootte en die beter is dan mn oude zal dat zeer op prijs gesteld worden.