Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-05-2019
Sinds kort kan ik op mijn laptop via Windows Media Player geen uitzendingen meer bekijken via Uitzendinggemist. Het is een gewone standaardinstallatie van Vista en als ik dan een uitzending aanklik in zowe Firefox als Internet Explorer krijg ik gewoon de reclame en springt de player op 'gereed'. Ik kan dus de uitzending niet bekijken, terwijl ik normaal alles kon bekijken.

In Internet Explorer is het zelfs zo erg dat er boven in beeld van het venster een balk komt dat er een ActiveX besturingselement uitgevoerd moet worden. Als ik daar vervolgens op klik dan slaat de hele browser vast en moet ik hem opnieuw opstarten.

Ik heb al geprobeerd om Media Player opnieuw te installeren maar dat lukt me niet op Vista. Ik ben al uren bezig met nazoeken op internet, maar nergens een oplossing te vinden. Wie kan me helpen om het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Risce
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 09:34
VLC Media Player installeren. Dat zou moeten werken.

Theorie: Ja. Praktijk...uh. Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwkempeneers
Maar dat is geen oplossing voor het niet werken van Windows Media Player. Het rare is ook, dat als ik een nieuwe account aanmaakt alles weer wel werkt. Maar na een aantal maanden begeeft Windows Media Player het ook op dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 16:25
'It's not a bug, it's a feature.'