Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
Heya,

Ik heb dus een Imac 20" nu heb ik met bootcamp daar dus windows opgezet. Ik heb echter wel OSX gewist.. er staat dus nu alleen Windows op... Nu wil ik OSX weer naast windows zetten, maar zodra ik de OSX setup draai en ik kies een partitie (net gemaakt in Vista) dan krijg ik de melding dat hij dit volume niet op die installatie kan voorbereiden. Formateren naar het goede filesystem lukt dus niet.

Iemand een oplossing?

Groet,

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
Zorg dat de partitie geformateerd word als fat32, Windows Vista pakt standaard NTFS en hier kan OSX niet mee overweg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-09 15:47

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Topicstarter
raytje192 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:47:
Zorg dat de partitie geformateerd word als fat32, Windows Vista pakt standaard NTFS en hier kan OSX niet mee overweg ;)
Mja beetje jammer dat je met die Disk Managment Utillity in Vista geen FAT32 meer kan kiezen bij eht formateren :S

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-06-2024
Gebruik een linux live cd, bijvoorbeeld ubuntu. of probeer een windows xp cd, die kan het ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:12

DMN

Kan wel, maar alleen bij partities kleiner dan 32GB. (bij partities kleiner dan 32GB komt de optie voor fat32 er vanzelf bij)
32GB moet ook wel voldoende zijn voor een OSX installatie, dus ik zou het zo proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door DMN op 21-02-2009 20:56 ]

Freude am Fahren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
ElmarNieser schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:51:
[...]

Mja beetje jammer dat je met die Disk Managment Utillity in Vista geen FAT32 meer kan kiezen bij eht formateren :S
Oh ok dat wist ik niet, heb Vista overgeslagen en gelijk naar Apple overgestapt :P
Probleem ligt in ieder geval daar, je heb een ntfs partitie en daar kan OSX niks mee, zorg dat je op een of andere manier een fat32 partitie krijgt en dan kan Disk utility van OSX er wat mee ;)
Pagina: 1