Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
            Zorg dat de partitie geformateerd word als fat32, Windows Vista pakt standaard NTFS en hier kan OSX niet mee overweg  

Mja beetje jammer dat je met die Disk Managment Utillity in Vista geen FAT32 meer kan kiezen bij eht formaterenraytje192 schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:47:
Zorg dat de partitie geformateerd word als fat32, Windows Vista pakt standaard NTFS en hier kan OSX niet mee overweg
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
            Kan wel, maar alleen bij partities kleiner dan 32GB. (bij partities kleiner dan 32GB komt de optie voor fat32 er vanzelf bij)
32GB moet ook wel voldoende zijn voor een OSX installatie, dus ik zou het zo proberen.
                    32GB moet ook wel voldoende zijn voor een OSX installatie, dus ik zou het zo proberen.
[ Voor 20% gewijzigd door DMN op 21-02-2009 20:56 ]
Freude am Fahren
Oh ok dat wist ik niet, heb Vista overgeslagen en gelijk naar Apple overgestaptElmarNieser schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 20:51:
[...]
Mja beetje jammer dat je met die Disk Managment Utillity in Vista geen FAT32 meer kan kiezen bij eht formateren
Probleem ligt in ieder geval daar, je heb een ntfs partitie en daar kan OSX niks mee, zorg dat je op een of andere manier een fat32 partitie krijgt en dan kan Disk utility van OSX er wat mee

Pagina: 1

:fill(white):strip_exif()/i/1255339463.jpeg?f=thumbmini)
/u/238104/tweakers.png?f=community)