Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Halo 3 [XBOX360] - XBOX te langzaam?

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:15
Als ik multiplayer doe met Halo 3 met 4 players dan gaat het vaak erg 'laggen', maar dit is geen internetlag, het is XBOX lag, alsof ie het niet aan kan.

Een vriend van me heeft dit ook, maar ik heb het veel erger en vaker. Hoe komt dit en is er een oplossing voor?

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk ik denk dat de relay gewoon te hoog is.

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:15
De FPS dropt gewoon erg voor 5 sec, net als in sommige in-game filmpjes in bijv. Gears of War, dat het gewoon nét niet vloeiend loopt.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Tja, een topicstart van één regeltje is toch wel heel karig. Op GoT verwachten we dat je zelf probeert je probleem op te lossen voordat je een topic opent.

Zo zou je er bijvoorbeeld vanuit kunnen gaan dat elke Xbox (ongeveer) hetzelfde is en de spellen die ervoor gemaakt zijn dus ook prima op zouden moeten kunnen. Struin het internet een beetje af en zoek naar 'xbox lag' of andere tactische termen. Een topic op GoT openen is in ieder geval niet het eerste wat je doet, en al helemaal niet op deze manier. Ik kan zat dingen bedenken die de oorzaak zouden kunnen zijn, maar zolang jij geen extra info in je topicstart zet weet ik niet of je het niet zelf al geprobeerd hebt. Echt zinnig is suggereren dan niet.

Dit topic is gesloten.