• s.vanrossem
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-01 16:59
Ik draai al een tijdje GNOME in combinatie met Debian, heerlijke combinatie. Ik wil nu alleen na een reinstall GNOME 2.24 draaien op een Debian SID install.

In mijn sources.list zijn sid en experimental als deb en deb-src opgenomen. Wanneer ik GNOME wil installeren met aptitude install -t experimental gnome dan krijg ik errors...

Iemand enig idee hoe ik mijn GNOME 2.24 aan de gang krijg vanuit de experimental repo?

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:04
Als je een heel klein beetje geduld hebt komt gnome 2.24 in debian unstable. Dat is een pak eenvoudiger.

• s.vanrossem
phobosdeimos schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:59:
Als je een heel klein beetje geduld hebt komt gnome 2.24 in debian unstable. Dat is een pak eenvoudiger.
Is dat binnen een week ofwat? Ik wil m nu vanwege mijn nieuwe sid install gebruiken...

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 19:59

deadinspace

The what goes where now?

s.vanrossem schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 18:43:
In mijn sources.list zijn sid en experimental als deb en deb-src opgenomen. Wanneer ik GNOME wil installeren met aptitude install -t experimental gnome dan krijg ik errors...
Als je nou ook vertelt welke errors, dan kunnen we je misschien ook nog helpen :P

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:04
Je kan toch nu ff lekker gnome 2.22 gebruiken, en dan achter een paar dagen of weken upgraden naar 2.24 als hij in sid komt?
Bespaart je een hoop geneuzel.
Zoveel verschil zit er toch niet in die gnome versies.

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05:56
phobosdeimos schreef op zondag 22 februari 2009 @ 12:20:
Je kan toch nu ff lekker gnome 2.22 gebruiken, en dan achter een paar dagen of weken upgraden naar 2.24 als hij in sid komt?
Bespaart je een hoop geneuzel.
Zoveel verschil zit er toch niet in die gnome versies.
Klopt, al heeft 2.24 wel een paar extra handigheidjes vind ik zelf :)
Voorbeeldje is een 'unmount' knop in nautilus bij verwisselbare media en het instellen van je resolutie / gebruik van 2 schermen zou makkelijker moeten zijn.

Verder ga ik met de rest mee: wacht tot het in unstable komt, of stap desnoods over op een distro die het wel standaard levert om gezeik te besparen.

• s.vanrossem
het ging me dan puur om die extra'tjes :P.

Ik blijf wel gewoon onder de oudere GNOME. Ik kreeg het idee toen iemand zei dat je GNOME kon installeren van uit de Experimental repo.
Pagina: 1