Geen beeld - Moederbord stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• Paul1994
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:01
Hi!

Ik heb een pc, waarvan hij tot gisteravond het nog perfect deed. Alleen toen ik de harde schijf (500GB, 2 harde schrijven in de pc zitten. Op deze stond niet het besturingsysteem.) eruit heb gehaald. De kast weer dichtgedraait heb, en weer wil aanzetten. Branden alle lampjes, maar mijn beeldschermpje krijgt geen beeld meer door?

Zouden jullie enig idee hebben wat er aan de hand is?

Verdere spectificaties:
Pentium 4 HT 3.0GHz framebus 800MHz
2048mb DDR400 3200
320 hardeschijf
nVidia 8600GT (512MB) Videokaart

(verder nog cardreader + floppy + dvd r/w van NEC, weet niet of dit van toepassing is.)

Ik denk eerlijk gezecht dat het moederbord het begeven heeft. Maar slimme tweakers weten misschien wel beter.

TIPS??

Paul

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Reset de BIOS eens.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-05 08:53

Dima_2005

T.net-verslaafde

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik denk eerlijk gezecht dat het moederbord het begeven heeft. Maar slimme tweakers weten misschien wel beter.
Nee. Slimme Tweakers hebben namelijk ook geen glazen bol en kunnen op basis van een zeer summiere beschrijving niet gokken wat er met jouw PC aan de hand is :o

Wat verstandige Tweakers (al dan niet slim) doen is met de hulpmiddelen die we hier geven zelf de handen uit de mouwen steken om het probleem te achterhalen. Als het meezit los je zo zelf je probleem op. Zit het tegen, dan heb je tenminste genoeg info om een goede topicstart te maken en ons dus niet alleen maar te laten gokken...

Begin zoals voorgesteld hier eens mee:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.