Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
Er is schijnbaar een soort nerd-feest opkomst: Glitched. Waar Tweakers sponsor en/of partner van is. Dus ik dacht laat ik eens op de FP kijken, maar daar is nog geen enkel stuk over verschenen?

http://www.glitched.nl/pers/

Zo'n slecht feestje dat de redactie er maar liever geen aandacht aanbesteedt ? :| Of komt er snel nog een nieuwsitem over? Met o.a. Ytcracker..

Maar het is me niet echt duidelijk wat voor ' feestje ' het nou is, vooral muziek? maar ook een film (waar ik nog nooit van gehoord heb wordt getoond)? Of is het een concept? De sponsors/partners zijn vooral nerd bedrijven als XS4all en T.net..Genoeg om eens uit te doeken te doen op de FP lijkt me..vooral als Tweakers.net schijnbaar sponsor/partner is.

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-02-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:42
Je kan ook een nieuwstip insturen ;) En je kan ook overdrijven natuurlijk, niet elk 'feestje' wordt besproken natuurlijk.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gaat het nou met name om de lancering (NL) van een film over nerdcore? Lijkt me weinig interessants aan eigenlijk. Als Tweakers.net geld in dit verhaal pompt is een beetje meer aandacht wellicht inderdaad handig :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:03:
Gaat het nou met name om de lancering (NL) van een film over nerdcore? Lijkt me weinig interessants aan eigenlijk. Als Tweakers.net geld in dit verhaal pompt is een beetje meer aandacht wellicht inderdaad handig :)
Ik denk dat dat aan Tweakers.net B.V. te beoordelen is of zij er wel of geen aandacht aan willen schenken. Zullen dit vast niet 'vergeten' zijn en waarschijnlijk is al uitgedacht hoe ze dit gaan publiceren of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DaannO schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:06:
[...]

Ik denk dat dat aan Tweakers.net B.V. te beoordelen is of zij er wel of geen aandacht aan willen schenken. Zullen dit vast niet 'vergeten' zijn en waarschijnlijk is al uitgedacht hoe ze dit gaan publiceren of juist niet.
Natuurlijk is dat aan T.net. Het was slechts mijn persoonlijke mening. Je wilt natuurlijk zo veel mogelijk rendement uit een financiele injectie terug zien toch?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Bor de Wollef schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 17:21:
[...]

Natuurlijk is dat aan T.net. Het was slechts mijn persoonlijke mening. Je wilt natuurlijk zo veel mogelijk rendement uit een financiele injectie terug zien toch?
Je gaat er nu vanuit dat het een financiele injectie is wat wij dus nog niet weten. Voordat we weer ons gaan blind staren op onze eigen meningen is het dus misschien een keer handig om gewoon even af te wachten wat t.net er mee van plan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 20:31

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Tweakers.net is mediapartner van Glitched, wat zoveel inhoudt als dat de organisatie een hele leuke deal heeft gekregen om te kunnen adverteren op Tweakers.net. Qua nieuwswaarde is dit evenement redactioneel gezien echter niet interessant, anders dan dat het feest de doelgroep aanspreekt - datzelfde zou echter ook kunnen gelden voor Jan Smit. Wel kunnen we nog wat kaartjes weggeven, wat voor maandag op de agenda staat als onderdeel van een bredere .plan. Kaartjes geven we weg via plan: Tweakers.net geeft kaarten voor Nerdcore weg

[ Voor 6% gewijzigd door Wilbert de Vries op 23-02-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op zondag 22 februari 2009 @ 11:19:
Tweakers.net is mediapartner van Glitched, wat zoveel inhoudt als dat de organisatie een hele leuke deal heeft gekregen om te kunnen adverteren op Tweakers.net. Qua nieuwswaarde is dit evenement redactioneel gezien echter niet interessant, anders dan dat het feest de doelgroep aanspreekt - datzelfde zou echter ook kunnen gelden voor Jan Smit. Wel kunnen we nog wat kaartjes weggeven, wat voor maandag op de agenda staat als onderdeel van een bredere .plan. Kaartjes geven we weg via plan: Tweakers.net geeft kaarten voor Nerdcore weg
Tnx voor de verklaring en het artikeltje! =]

Anoniem: 42783

Ik heb twee kaartjes gewonnen via tweakers, heeft iemand hier behoefte aan want ik kan niet vanwege een verjaardag. Het is vanavond en het zijn etickets dus ik kan ze naar je toe mailen.

Feel free to send an email: niekos a.t. raketnet puntje nl
Pagina: 1