Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mail verzenden in Outlook 2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Outlook 2007 geinstalleerd en zie dat ik niet kan mailen. Het ontvangen gaat goed alleen verzenden doet ie niet. De SMTP klopt, dit is exact hetzelfde gebleven. Ik krijg ook geen foutmelding bij het verzenden.

Het vreemde is dat ik wel naar een gmail account kan mailen. Begrijpt iemand hier iets van?
Alvast bedankt!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geef je instellingen eens? Anders is het wel erg vaag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Als je naar een Gmail account kan sturen, kan je dus wel email sturen. Welke melding krijg je terug?

Verwijderd

Topicstarter
POP3 staat op poort 110
SMTP op 25

Dit heb ik rechtstreeks overgenomen van outlook 2003 op mijn laptop. Verder heb ik smtp.tiscali.nl overgenomen.

M'n ougoing server ondersteunt geen autorisatie. Dit heb ik ook nooit aangehad.

Ik begrijp er helemaal niets van. Vooral omdat ik wel naar gmail kan verzenden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:16:
Als je naar een Gmail account kan sturen, kan je dus wel email sturen. Welke melding krijg je terug?
Ik krijg helemaal geen enkele foutmeldig of een andere melding. Bij gmail doet het gewoon zoals ie het moet doen. Bij mijn andere adressen komt er gewoon niets aan.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ligt het aan mijn firewall. Ik gebruik Avast. Alleen klopt hier volgens mij alles aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gooi 2007 er maar weer af en ga terug naar 2003. Erg vaag dit.
Pagina: 1