Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alternatief voor draadloze deurbel

Pagina: 1
Acties:

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Vanaf volgende week zit ik met mijn bedrijf in een nieuwe locatie. Wij zitten op de 2e etage. De hoofdhuurder zit op de begaande grond en heeft een normale deurbel.

Wij hebben nu 2 draadloze deurbellen geprobeerd (tot 200 meter) echter werken beide niet goed! Het signaal is net niet sterk genoeg om de afstand te overbruggen. Het is niet echt mogelijk een kabel te trekken omdat het een monumentaal pand is en we niet echt mogen boren.

De vraag is: zijn er nog alternatieven? Misschien ver gezocht maar ik heb al gezocht naar een bel over het netwerk. Wat ik wel op google tegenkom is een GSM bel maar verder niks.

Iemand hiervoor een goed alternatief?

Pura Vida

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ligt er al wel een netwerk-kabel?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Atlas schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:04:
of telefoonkabel?

Ik heb bij een aantal klanten een intercomtelefoon geplaatst. Die sluit je gewoon aan op je centrale,en deurbel = gewoon telefoon die rinkelt met 'deur' oid in display. Naar keuze kun je daar ook weer een electrisch slot aan hangen.

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb geen verstand van deurbellen, maar is het niet mogelijk om, zoals bij de meeste draadloze producten, ergens halverwege een versterker te zetten?

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 12:41

DinX

Motormuis

YellowOnline schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:08:
Ik heb geen verstand van deurbellen, maar is het niet mogelijk om, zoals bij de meeste draadloze producten, ergens halverwege een versterker te zetten?
In de hobbywinkel hier in de beurt heb ik bellen gezien waar je het als accessoire kon krijgen. Gewoon inderdaad een versterker die op hetzelfde kanaal zit. In plaats van te bellen stuurt die het signaal nog eens uit.

Denk dat het van Profile was. Dan spreek je over 25 euro voor de knop + bel en nog eens dat bedrag voor de repeater.

[ Voor 10% gewijzigd door DinX op 21-02-2009 15:13 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
als er een draadje van 2x0.8mm2 (utp, telefoon kabel) kan je een normale belknop eraan knopen. en aan het andere eind aan de versterker hangen.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:07

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Atlas schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:04:
We hebben een modem in de meterkast via een Powerline oplossing. Er ligt geen kabel naar boven. De powerline oplossing werkt trouwens prima. Voor telefonie hebben we een voip oplossing.
DinX schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:12:
[...]

In de hobbywinkel hier in de beurt heb ik bellen gezien waar je het als accessoire kon krijgen. Gewoon inderdaad een versterker die op hetzelfde kanaal zit. In plaats van te bellen stuurt die het signaal nog eens uit.

of telefoonkabel?

Ik heb bij een aantal klanten een intercomtelefoon geplaatst. Die sluit je gewoon aan op je centrale,en deurbel = gewoon telefoon die rinkelt met 'deur' oid in display. Naar keuze kun je daar ook weer een electrisch slot aan hangen.
Heb je hier link van.. zodat ik hier meer over kan vinden?

Denk dat het van Profile was. Dan spreek je over 25 euro voor de knop + bel en nog eens dat bedrag voor de repeater.
[/quote]

Ben erg benieuwd waar je die kan vinden. Vindt wel profile deurbellen maar niet met die extra versterker.

[ Voor 83% gewijzigd door Maverick2001 op 21-02-2009 17:58 ]

Pura Vida

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Aangezien je toch al met SIP/VOIP werkt kun je ook de Cybertech Robin IP deuropener nemen,
Bel indrukken is telefoonnummer (kan mobiel zijn, intern nummer, hunt groep etc etc) bellen en met ## kun je vervolgens opnemen. Ook is het mogelijk om de deur te bellen en dan open te doen. Ik geloof dat er zelfs een camera op zit. Dan heb je nodig: netwerkkabel bij de deur en ohja, POE (of een POE adapter als je die niet hebt.)
Pagina: 1