Ik heb Tversity op een XP laptop geïnstalleerd, om zo Uitzending Gemist streams door te sturen naar mijn Philips Streamium SLM5500 en op de TV te bekijken. Alles is via een bedraad netwerk aangesloten. Ik zie op mijn Streamium de Tversity service; kan de uitzending gemist streams ook zien en starten. Geluid is prima, alleen is er een zeer lage frame rate. Elke 1 tot 1.5 seconde een beeldverversing. Diezelfde streams zien er op de pc normaal uit, met een zeer acceptabel beeld. Via hetzelfde netwerk kan ik ook lokale video's bekijken via de standaard Philips Media Manager; die worden probleemloos gestreamed, zonder dropped frames. Mijn vermoeden is dat er "iets" (buffering?) niet goed zit in de configuratie van TVersity, maar ik heb totaal geen ervaring met die software, dus weet niet waar te beginnen. Heb TVersity ook op een andere, snellere, laptop geïnstalleerd, maar dat gaf hetzelfde resultaat. Heet iemand tips over de configuratie van TVersity, of anderszins een oplossing?
PS: ik ga er vanuit dat TVersity als server-software wordt gezien, vandaar plaatsing in dit forum. Indien dat niet juist is, dan graag een berichtje van verplaatsing.
PS: ik ga er vanuit dat TVersity als server-software wordt gezien, vandaar plaatsing in dit forum. Indien dat niet juist is, dan graag een berichtje van verplaatsing.