Netbook vraag (LIDL geval)

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Hoi allemaal,

Ik weet dat er verwacht wordt zelf te zoeken, maar over deze vraag kon ik niks vinden...

Kan de laptop die de LIDL in de aanbieding heeft (de nettop) een powerpoint presentatie aan?
"Lidl heeft volgens de folder 2 maart weer computerspul:"(vanuit CLS aanbiedingen)
1) 10" netbook €299 (atom270/1GB/160GB)

Dat is namelijk mijn punt om hem te kopen (of niet).

BVD.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-01 19:01
Hoe zwaar is de powerpoint?

Het antwoord is er kan gewoon Powerpoint op gedraaid worden en of de Open office versie hiervan (vaak sneller) maar als het met veel effecten is en of plaatjes en andere tierelantijnen dan heb je wel grote kans dat je soms wat langer wachten moet.

• Visser1
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-12-2020
Het meeste is gewoon een standaard plaatje, logo en geen films ofzo (als die er al in zit erg kort).

Dank voor je bericht. Maar wat is 'langer'? Ik bedoel, 2 seconden of 10 maakt wel een verschil :) 2 Seconden maakt mij niet uit, maar 10 wordt wat veel.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:58

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

office 2003

office 2007

dus volgens de microsoft moet het kunnen met de netbook

[ Voor 47% gewijzigd door BGB4rn op 21-02-2009 13:56 ]

Signature

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-01 16:02
Dit zou gewoon perfect moeten draaien. Atom 270 is al een betere processor dan ze hadden in 2003 toen die Office uitkwam, dus het zou gewoon perfect moeten werken!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:58
Op GoT verwachten we iets meer inzet. Met behulp van de systeemeisen voor je office programma kan je zo uitzoeken of het werkt of niet.

Zoals hierboven wordt aangehaald gaat deze netbook dat prima draaien, tenslotte hebben zelfs 10 jaar oude beestjes er geen moeite mee (tenzij er allemaal filmpjes in zitten dan).

Deze gooi ik op slot omdat het een simpel uitzoekvraagje is dat niet in de CSL thuishoort, maar ook niet op GoT in het algemeen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.