Ik doe nu de opleiding 'Information Management' op HBO niveau, en ben als het goed is in febuari volgend jaar afgestudeerd. Nu zit ik te denken wat ik hierna eigenlijk zou willen gaan doen. Met de kredietcrisis/recessie zijn banen schaars, en weet ik dus niet of ik als ik afgestudeerd ben een passende functie zou kunnen krijgen. Natuurlijk zou ik ook verder kunnen studeren! Unimaas heeft de opleiding 'Infonomics', wat een combinatie is tussen Information Management en Business Intelligence. Als ik dat zou doen, zou ik in één jaar mijn master kunnen halen. Studiekosten etc. zijn overigens geen probleem.
Is het de moeite waard om een jaar verder te studeren en die master te doen? (Of een andere master opleiding in mijn richting). Enige 'nadeel' is wel dat ik een GMAT test moet doen, terwijl ik geen wiskunde B heb gehad. Aan de andere kant is dit denk ik wel op te lossen met een bijspijker cursus, lijkt me
Of, zou ik misschien beter andere opleidingen/cursussen kunnen volgen? Projectmanagement-achtige dingen als Prince2, of iets anders?
Mijn afstudeerprofiel is overigens gericht op het innoveren met ICT, en niet zo zeer het verbeteren van processen etc.
Is het de moeite waard om een jaar verder te studeren en die master te doen? (Of een andere master opleiding in mijn richting). Enige 'nadeel' is wel dat ik een GMAT test moet doen, terwijl ik geen wiskunde B heb gehad. Aan de andere kant is dit denk ik wel op te lossen met een bijspijker cursus, lijkt me
Of, zou ik misschien beter andere opleidingen/cursussen kunnen volgen? Projectmanagement-achtige dingen als Prince2, of iets anders?
Mijn afstudeerprofiel is overigens gericht op het innoveren met ICT, en niet zo zeer het verbeteren van processen etc.