• JBreuer1985
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Hallo,

Ik heb een laptop die 1080p films kan afspelen. Ik wil deze films graag op mijn hdtv afspelen, maar mijn laptop heeft geen dvi of hdmi uitgang. Nu heb ik het volgende product gevonden, namelijk de ViDock:

http://www.villagetronic.com/vidock/index.html

Met dit product kan ik via mijn express card uitgang toch een dvi en hdmi aansluiting op mijn laptop krijgen.

De volgende review is ook heel positief:

http://www.tomshardware.c...card-graphics,1933-8.html

Is het de aanschaf waard om films op mijn hdtv aan te sluiten en waar zou ik dit product in Nederland kunnen kopen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
JBreuer1985 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:04:
Is het de aanschaf waard om films op mijn hdtv aan te sluiten
Een film kan je niet op je (hd)tv aansluiten, waarschijnlijk bedoel je bekijken. Maar verder,
Dat is iets wat jij moet beslissen. Voor de één is het het dubbel-en-dwars waard, voor de ander niet. Hier kunnen wij dus geen antwoord op geven.
en waar zou ik dit product in Nederland kunnen kopen? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Where to Buy?

Daarnaast, hoe oud is je laptop? Als deze geen DVI/HDMI aansluiting heeft, is deze wellicht wat oud. Voordat je het product aanschaft, zou ik eerst een kijken of je laptop geen problemen heeft met het afspelen van 1080p. Je CPU wordt namelijk behoorlijk belast.

• JBreuer1985
Emile schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:53:
[...]

Een film kan je niet op je (hd)tv aansluiten, waarschijnlijk bedoel je bekijken. Maar verder,
Dat is iets wat jij moet beslissen. Voor de één is het het dubbel-en-dwars waard, voor de ander niet. Hier kunnen wij dus geen antwoord op geven.

[...]

Where to Buy?

Daarnaast, hoe oud is je laptop? Als deze geen DVI/HDMI aansluiting heeft, is deze wellicht wat oud. Voordat je het product aanschaft, zou ik eerst een kijken of je laptop geen problemen heeft met het afspelen van 1080p. Je CPU wordt namelijk behoorlijk belast.
Die link had ik ook al gevonden, maar die is niet echt duidelijk. Hieronder even in het kort een aantal van de specificaties van mijn laptop:

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T9300 @ 2.50GHz
4,00 GB Ram
NVIDIA GeForce 8600M GT
MATSHITA BD-RE UJ-220 ATA Device

Deze kan dus gemakkelijk HD content afspelen en heeft zelfs een Blu-Ray speler. Vreemd genoeg heeft deze laptop geen dvi of hdmi uitgang. De Blu-Ray films zien er prachtig uit op mijn laptop (die een resolutie van 1900x1200 heeft), maar ik wil ze graag op mijn hdtv afspelen (die 1080p ondersteund). Weet iemand een goede nederlandse website waar ik dit product kan bestellen?

• TrickeY
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09-2025

TrickeY

www_un4given_nl

als je ff een post trug leest zie je dat er een link gegeven word, staat een streepie onder.. Where to Buy /\

dan bovenaan staat een dealer in Nederland.

www_un4given_nl

• JBreuer1985
TrickeY schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 02:02:
als je ff een post trug leest zie je dat er een link gegeven word, staat een streepie onder.. Where to Buy /\

dan bovenaan staat een dealer in Nederland.
Die dealer had ik zelf ook al gevonden via die site, maar dat is volgens mij alleen de mac versie. Als niemand anders weet waar ik dat product kan kopen zal ik wel contact opnemen met die dealer.