[wordpress] Tags selecteren die zichtbaar zijn op extra page

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iroQuai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-07 09:30
Ik heb zojuist wordpress 2.7.1 geinstalleerd op mn webserver. Ik wil dit gebruiken om bij te houden waar ik in mijn werk allemaal mee bezig ben op dit moment en in het verleden (het is dus een blog maar is meteen een soort digitaal en interactieve CV)

Alle dingen die ik gedaan heb (workshops die ik gegeven heb, evenementen die ik georganiseerd heb, etc) heb ik als losse "post" geplaatst. Ik heb die losse posts verschillende tags en categorieën meegegeven.

Op de "home" pagina worden alle posts getoond, op volgorde van tijd. Dit vind ik prima, want zo ziet men meteen waar ik als laatste mee bezig ben.

Ik heb een twee extra pagina's gemaakt, genaamd "CV" en "Aanbod". dit zijn "parent pages". Ik heb mijn werkzaamheden verdeeld in vier categorieën, waarvoor ik "child pages" gemaakt heb bij iedere parent page

nu wil ik graag dat de verschillende pages selectieve categorieën laten zien. bij de child page "cv / workshops" wil ik dat alleen de posts met categorieën "cv" en "workshops" tonen. Op de parent page "CV" wil ik de posts met de categorie "CV" (en dus niet de posts met "aanbod" als een van de categorieën)

Is dit mogelijk? Zo ja, hoe? Ik hoor het graag!

btw, ter voorbeeld: www.stijnbiemans.nl/wordpress

Een Vergissing Is Meesterlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 20:16
Hoort in PRG lijkt me..

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 13:47

André

Analytics dude

Check deze pagina eens:
http://codex.wordpress.org/Template_Tags/wp_list_pages

En dan onder het kopje List Sub-Pages ;)

Verder leveren we hier geen support op software van derden :)

[ Voor 70% gewijzigd door André op 20-02-2009 21:19 ]

Dit topic is gesloten.