Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] Hoe bepaalde velden printen bij contacts? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers!

Ik ben een adressenboek aan het maken voor een bedrijf maar nu wil dat bedrijf afgedrukt hebben met alleen de volledige naam + adres, terwijl ik ook categoriën heb gemaakt + telefoonnummers etc,
terwijl office gewoon alle gegevens die zijn ingevuld afgedrukt worden.
Hoe kan ik er voor zorgen in office, om alleen de gegevens die ik wil af te drukken?
Of is hier een handig tooltje voor?
Wat ik dus wil is dit:

Naam: A. B. Achternaam
Adres: Straatnaam 01
0000KK Stad

Naam: C. D. Achternaam
Adres. Straatnaam 02
0000KK Stad

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mvg,
Jelmer

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:43

bonzz.netninja

Niente baffi

Exporteren en vervolgens inlezen in excel?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ik geloof dat ik al wat gevonden heb door adreskaartjes aan te vinken in het linker menu en daarna de weergave aanpassen en velden verwijderen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

bonzz' methode is imho mooier maar dit was redelijk voorspelbaar, misschien de volgende keer die 20 minuutjes eerst proberen ;)
Ik verplaats het topic wel voor de search van CSA naar Officesuites en -software en hang er een topictitel aan die beter beschrijft waar het over gaat.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)