Beste,
Ik wil graag een upgrade (!) naar Vista Ultimate kopen. Dit doe ik via slim.nl (ik weet niet of ik dat mag zeggen), dat is zo'n site die spullen verkoopt tegen een speciale prijs voor studenten. Alleen daar staat het volgende:
Heeft deze studentenlicentie ook enige beperkingen of iets anders speciaals op de Vista Ultimate versie?
En heb ik hierbij een voor-geïnstalleerde versie van bijv. Vista Home Premium nodig, of kan deze upgrade ook vanaf Windows XP
Ik wil graag een upgrade (!) naar Vista Ultimate kopen. Dit doe ik via slim.nl (ik weet niet of ik dat mag zeggen), dat is zo'n site die spullen verkoopt tegen een speciale prijs voor studenten. Alleen daar staat het volgende:
Bron: slim.nlProductomschrijving:
LET OP! Neem de uitgebreide systeemeisen hieronder zorgvuldig door, retourneren is immers niet mogelijk!
Volgens de leverancier: "Wanneer u alles wilt, ook de mogelijkheid om snel en eenvoudig zakelijke activiteiten af te wisselen met entertainment, dan is Windows Vista Ultimate dé keuze voor u. Deze versie van Windows Vista biedt een geavanceerde, zakelijk georiënteerde infrastructuur, mobiele productiviteit en een optimale entertainmentbelevenis, allemaal in één pakket.
Windows Vista Ultimate biedt alle functies van Windows Vista Home Premium, waaronder Windows Media Center, Windows Movie Maker met ondersteuning voor HD (high-definition) en Windows DVD Maker. Bovendien bevat het alle functies van Windows Vista Business, zoals zakelijke netwerkfuncties, gecentraliseerde beheerprogramma's en geavanceerde functies voor systeemback-up. Verder beschikt Windows Vista Ultimate over de nieuwste beveiligingsfuncties die de betrouwbaarheid van Windows Vista naar een geheel nieuw niveau tillen.
Ten slotte biedt Windows Vista Ultimate ondersteuning voor alle nieuwe mobiliteitsfuncties in Windows Vista, waaronder Windows Tablet- en -aanrakingstechnologie, Windows SideShow en nog veel meer nieuwe, geavanceerde functies."
* Dit product wordt geleverd inclusief een studentenlicentie. Je mag deze versie van de software blijven gebruiken, ook na beeindiging van je opleiding.
* Dit is een zogenaamde Upgrade versie, dat betekent dat er reeds een volledige versie van Windows geinstalleerd dient te zijn op de computer. Een volledige (OEM) Windows licentie wordt in de regel verkregen bij aanschaf van een computer bij de hardwareleverancier. Kijk voor een overzicht van mogelijke upgrades op deze Microsoft website.
Heeft deze studentenlicentie ook enige beperkingen of iets anders speciaals op de Vista Ultimate versie?
En heb ik hierbij een voor-geïnstalleerde versie van bijv. Vista Home Premium nodig, of kan deze upgrade ook vanaf Windows XP