Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Topicstarter
Vandaag was ik in de Makro, aan het kijken naar verschillende producten die lang houdbaar zijn en in je huishouden toch wel opkomen. Dan staat er bijvoorbeeld de deo die ik gebruik, evenals de tandenpasta. De rollen deoderant zijn bijvoorbeeld een euro goedkoper dan in de winkel (c.q. kruidvat, etos, albert heijn) terwijl de tandenpasta beduidend duurder is dan in de winkel.

Ik vroeg me af of er een mogelijkheid is om een prijsvergelijker van alledaagse producten op je PDA te krijgen? Ik kan natuurlijk zelf producten die ik vaak koop/houdbaar zijn gaan noteren in een database, maar als het er al is, lijkt me dat veel extra werk. De bekende prijsvergelijkings-websites hebben geen alledaagse zaken in hun lijsten staan, dus vandaar de vraag.

Iemand enig idee?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vermoed dat er geen vergelijkingssite is voor alledaagse dingen. Die prijzen kunnen per dag veranderen, het heeft geen zin om daar een database voor bij te houden want tegen de tijd dat jij het daar in hebt staan, kan de prijs al weer zijn gewijzigd. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Het is maar een idee, maar je zou op www.albert.nl kunnen kijken voor een (al dan niet) actuele prijs van producten van de welbekende appie. Als je pda 3g/hsdpa aankan kan je dit in de makro zelf bekijken.

Wel lastig om ze een voor een op te zoeken natuurlijk.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Prijswijzigingen in de supermarkt zijn in de ordegrootte van enkele centen per keer, dus het zou best handig kunnen zijn om prijzen van artikelen die je vaak koopt ergens te noteren, en te controleren als je door de winkel loopt.

Of je geheugen trainen ;)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...