Toon posts:

2 Beeldschermen en sli probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb een vraagje
ik draai al tijdje sli met mijn 9600 gt's
Ik heb een mooi 22 inch beeldscherm van samsung, maar ik had ook nog een oud 17 inch flatpanel staan.
Ik dacht tof sluit ik ze beide aan en dan kan ik gamen op de grote en msnen op de kleine.

Wat gebeurt er nu als ik game en dan wil gaan typen op me rechter kleine beeldscherm dan sluit de game af.

Ik gebruik vista 64 bits
Weet iemand hier een oplossing voor?

MVG lewishamilton

Verwijderd

Helaas is daar geen oplossing voor, echter sluit je game waarschijnlijk niet af. Als je een game full screen draait en dan naar een andere app switcht minimaliseert windows de game alleen maar, als het goed is moet deze dan weer met één klik tevoorschijn komen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:50:
Helaas is daar geen oplossing voor, echter sluit je game waarschijnlijk niet af. Als je een game full screen draait en dan naar een andere app switcht minimaliseert windows de game alleen maar, als het goed is moet deze dan weer met één klik tevoorschijn komen.
Ik heb vorige week een filmpje gezien op youtube
daar was het wel mogelijk

Ze hadden iets van software progje
maar dat filmpje kan ik niet meer vinden

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik ga er van uit dat je Vista gebruikt anders krijg je met SLI ingeschakeld niet eens beeld op je tweede scherm. Je zou kunnen googlen op SLI multi monitor en eventueel er hack of tweak bij zetten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:56:
Ik ga er van uit dat je Vista gebruikt anders krijg je met SLI ingeschakeld niet eens beeld op je tweede scherm. Je zou kunnen googlen op SLI multi monitor en eventueel er hack of tweak bij zetten.
ja draai vista 64 bits
ik hoop dat ik wat vind
als u wat vind hoor ik het graag

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 18:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:04:
[...]

ja draai vista 64 bits
ik hoop dat ik wat vind
als u wat vind hoor ik het graag
iemand nog suggesties=
Modbreak:Ja: een beetje geduld hebben :o

Je topic <24u omhoogschoppen is not done. Heb je nog iets inhoudelijks toe te voegen, gebruik de edit-knop. Zo niet, gewoon even wachten.

[ Voor 29% gewijzigd door dion_b op 20-02-2009 19:40 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-04 17:20

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik heb net even in de Nvidia SLI FAQ gekeken, maar daar staat niet echt duidelijk hoe en wat, waar je wel even naar zou kunnen kijken is in je Nvidia configuratiescherm naar de 'Setup multiple monitors' en daar extend aanvinken.

Vermeld nog wel even welke driverversies je dit allemaal mee geprobeerd hebt, meuk: Nvidia GeForce 182.06 WHQL is de nieuwste officiële.
kicken binnen een half uur is niet nodig, en ik was m'n post nog aan het typen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Wiethoofd op 20-02-2009 18:31 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:30:
Ik heb net even in de Nvidia SLI FAQ gekeken, maar daar staat niet echt duidelijk hoe en wat, waar je wel even naar zou kunnen kijken is in je Nvidia configuratiescherm naar de 'Setup multiple monitors' en daar extend aanvinken.

Vermeld nog wel even welke driverversies je dit allemaal mee geprobeerd hebt, meuk: Nvidia GeForce 182.06 WHQL is de nieuwste officiële.

[...]

kicken binnen een half uur is niet nodig, en ik was m'n post nog aan het typen ;)
ik heb die nieuwste driver al
maar waar staat extend
bij nvidia configuratischerm en da\n mkeerdere beeldschermen staat het niet

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:07:
[...]

ik heb die nieuwste driver al
maar waar staat extend
bij nvidia configuratischerm en da\n mkeerdere beeldschermen staat het niet
Iemand suggesties?
ik heb nog geen antwoord of iets gevonden