Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fb/layout fout] Tabellen oude artikelen te breed

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

• pimlie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02
Zie hier.

Hier in IE7 & Firefox 3 vallen de tabellen met scores net buitenbeeld waardoor de resultaten van de snelste disks niet meer te zien zijn.

Niet heel boeiend maar wel net vervelend :P

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

F5 :)

Er zijn 2 formaten voor de reviews, een smalle en een brede, en voor deze was de breede nodig :)

maar dat is iets wat de redactie zelf kan fixen, daar is niet echt een devver voor nodig, dus even een tikje richting Geachte Redactie

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ja hoor 'es, als de devvers de artikelbreedte wijzigen, moet je niet van de redactie verwachten dat we even tien jaar artikelen met de hand gaan bijwerken 8)7

Als de layout in 2003 goed was en dat nu niet meer is, leggen we dat dus bij de verantwoordelijken neer, dus even een tikje naar Lieve Devvers - die kunnen hier vast wel een scriptje op verzinnen. Wij beginnen er in elk geval structureel niet aan :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Rataplan schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 20:44:
Ja hoor 'es, als de devvers de artikelbreedte wijzigen, moet je niet van de redactie verwachten dat we even tien jaar artikelen met de hand gaan bijwerken 8)7
De devvers hebben dat besluit niet genomen ;)
Als de layout in 2003 goed was en dat nu niet meer is, leggen we dat dus bij de verantwoordelijken neer, dus even een tikje naar Lieve Devvers - die kunnen hier vast wel een scriptje op verzinnen. Wij beginnen er in elk geval structureel niet aan :)
* crisp gaat even nadenken over een manier om deze reviews te kunnen identificeren ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb een 52-tal reviews gevonden die geen brede layout hadden maar wel op minstens 1 pagina een tabel hadden met width=535. Die heb ik nu allemaal omgezet naar breed. Daarmee heb ik denk ik de hoofdmoot wel te pakken. De rest komt wel een keer mee als we ooit eens werk gaan maken van het omzetten van de oude tabelstructuur in artikelen (die nu ook enigszins breekt in de huidige layout) - daar is al een devtrack item van meen ik :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.