Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
En wat meer info is wel handig. Waar zet ie het plaatje dan wel?
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2009 15:44 ]
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/thumbnail2.htm
Maar die pagina doet het dus ook niet in IE6, nu is mijn vraag of iemand zo kan zien waar de fout zit (in die pagina) of misschien kan iemand mij vertellen hoe ik het andere kan oplossen?
Heb gewoon links een rij met thumbs staan die ik rechts in een div wil laden...
//edit. In IE6 wordt het plaatje niet in de DIV geladen maar wordt er een nieuw scherm geopend.
[ Voor 11% gewijzigd door MrVegeta op 20-02-2009 15:53 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 20-02-2009 16:04 ]
idd je wil nie weten hoeveel mensen er nog gebuik van maken. Vooral de grotere bedrijven...MrVegeta schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:00:
Omdat IE6 nog veel wordt gebruikt en ik het _moet_. Crossbrowser > All.
marktaandeel IE6 september 2008 24,6%
'Just a designerd'
Ga je het dus ook werkend maken voor Lynx? Het probleem is dat veel bedrijven nog steeds IE6 draaien. In het weekend is het gebruik van IE6 doorgaans lager dan door de week.MrVegeta schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:00:
Omdat IE6 nog veel wordt gebruikt en ik het _moet_. Crossbrowser > All.
Ik zou zelf gewoon even met JQuery (of Prototype, of mootools of wat dan ook) een simpel script bouwen dat onclick of onhover de inhoud van jouw container aanpast naar de afbeelding van de link. Dat werkt gegarandeerd cross-browser. Ik ga geen volledig voorbeeld geven, dat mag je zelf bedenken, maar ik gok dat het met 10 tot 20 regels voor mekaar is ipv de enorme bak met code van Dynamicdrive.
Read the code, write the code, be the code!