• RauzerR
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-01-2024
Beste mensen,

Ik heb een probleem met het opstarten van Full tilt poker. Ik krijg dan de volgende foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/19/1235063098-470.jpg

Opnieuw installeren heeft geen zin.

Hopelijk weet iemand wat ik hieraan kan doen!

Alvast bedankt!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Krijg je nog informatie in je eventlog? Denk dat men hier met bovenstaande error weinig kan ;)

Is je Full Tilt Client versie de meeste recente?

Welk OS?

Heb je ook al contact gehad met de producent?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• RauzerR
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-01-2024
sh4d0wman schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:12:
Krijg je nog informatie in je eventlog? Denk dat men hier met bovenstaande error weinig kan ;)
Vastgelopen toepassing: fulltiltpoker.exe, versie: 4.17.34.11, vastgelopen module: unknown, versie: 0.0.0.0, vastgelopen op: 0x00d07260.

Is je Full Tilt Client versie de meeste recente?
Ja

Welk OS?
xp

Heb je ook al contact gehad met de producent?
Ja, konden tot nu toe nog geen oplossing vinden

Verwijderd

OFF->SPV

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heeft het wel ooit gewerkt? Enig idee of het wellicht na een windows update stuk gegaan is?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03-01 15:21
Heb dit scherm ook gekregen een tijd geleden , weet niet of het het exacte zelfde scherm is... Ik heb de hele handel geuninstalled en dan weer erop gezet en dit werkte voor mij. Ik heb ook XP en ik had toen ook de recenste versie geinstalled. Ik weet niet of het een zak verschil uitmaakt maar moest het echt niet werken, probeer de software eens te downloaden via een affiliate van hun die een bonus geeft ofzo. Volgens mij zijn dit andere versies waar aangepaste reclame en stuff inzitten.

Mss verhelpt dat je probleem, indien je het via affiliates gedownload heb, probeer dan de originele site eens.

NUC I5 256GB SSD

Pagina: 1