Hangt natuurlijk wel af van je ervaring, hoe langer je er mee bezig bent hoe sneller alles gaat.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dit staat in GFX omdat...
GFX >> Werk en Inkomen
[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 20-02-2009 16:46 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Het gaat meer om skils en werk productiviteit dan het inkomen dat er aan vast zal zitten.
Economen hebben geen idee hoelang een designer hier mee bezig is
Humankind… be both.
/me SDD plakt er een >> SG achteraan aangezien het niets met WI van doen heeftRobIII schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:45:
Waar hoort mijn topic?
Dit staat in GFX omdat...
GFX >> Werk en Inkomen
15 lijkt me nogal weinig namelijk, alles is redelijk gedetailleerd
PONG!SmartDoDo schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:53:
[...]
/me SDD plakt er een >> SG achteraan aangezien het niets met WI van doen heeft
Zeker niet de bedoeling?
@Spike Wolf
gaat om facturabele uren hier denk ik. Niet om de gebruikte tijd + onzindingen
[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 20-02-2009 16:58 ]
Ik zou er zelf echt niet meer dan 15 uur mee bezig zijn, als ik geen internet tot m'n beschikking heb 10
Maar je weet zelf niet hoelang je hiermee bezig geweest bent?
Humankind… be both.
Al had je om te beginnen nou eens wat meer informatie gegeven, dan hadden mensen er misschien wat meer mee gekund. Vertel bijvoorbeeld eens hoe lang je al bezig bent met 3D-modelleren, wat je al wel kan en wat jíj denkt hoeveel tijd er (voor jou) in zoiets zou gaan zitten. Dan kunnen mensen die er ervaring mee hebben al een stuk beter aangeven hoe of wat, gok ik zo.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 16:54:
15 uur is gerekend voor een ervaren modeller ? het gaat hier namelijk om een beginnend 3Dér.
15 lijkt me nogal weinig namelijk, alles is redelijk gedetailleerd
The devil is in the details.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Lijkt er meer op dat het andersom zit dus
Humankind… be both.
Verwijderd
Edit: Blijkbaar hoort het hier niet thuis, maar in SG hoort het imo ook niet. Dit gaat toch echt over 3D graphics en de business daaromheen dus GFX lijkt me juist.
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2009 01:32 ]
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Daarnaast geef je erg weinig informatie. Met wat meer informatie zouden we dit topic ondanks de ervaringsgebonden vraag toch nog enigszins een draai kunnen geven, maar op deze manier heeft niemand er wat aan. De mensen die hier antwoord op kunnen geven hebben allemaal wat meer ervaring met 3D-werk en zullen een urenschatting dus altijd projecteren op hun eigen kunnen. Als jij minder snel bent, dan heb je dus niets aan de antwoorden die je hier krijgt, zoals je al gemerkt hebt.
Dit topic gaat in elk geval op slot.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
![]()