Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Quote reply outlook 2007

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via email opties in outlook 2007 aangevinkt dat hij een ">" moet toevoegen bij de originele tekst van ontvangen email. Maar het werkt niet, iemand een oplossing/suggestie hiervoor? Ik heb een macro gevonden die zegt dat te fixen maar dat werkt ook niet.

Ook kan ik nergens een de opmaak verwijderen functie vinden; want het schijnt te liggen aan het feit dat het HTML email is.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even naar het juiste subforum; kun je hier in het vervolg zelf even op letten?

CSA > OFF

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik snap even niet waar je vastloopt. Wat bedoel je met werkt niet en wat doet de macro precies resp. waar loopt die vast? Met deze info zou ik gewoon 'welles, het werkt bij mij wel' moeten roepen ;)

HTML naar platte tekst is simpel, druk op reply, ga naar tabblad Opties, klik op tekst zonder opmaak.

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 20-02-2009 13:36 . Reden: bij mij ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Werkt niet als in gebeurt niets. Als ik opmaak weg haal blijft de text gewoon formatted en heb ik een blauwe lijn aan de linker kant ipv ">" tegens. Ook kan ik er geen enter geven.