Externe HDD Kabel

Pagina: 1
Acties:

• Mitashi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:00
Hallo, ik ben sinds kort mijn USB kabel kwijt geraakt voor een externe HDD. Dat is op zich niet zo'n probleem want je koopt zo een nieuwe, maar deze had dus 2 USB kabeltjes in elkaar, zodat je geen Adapter hoeft te gebruiken. Mijn vraag: Waar koop ik zo'n kabel of een adapter?

De externe HDD is een MSI Starbox :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer het eerst eens met een normale USB kabel. De MSI Starbox die ik hier heb werkt namelijk prima met maar 1 USB connector aangesloten.

Als het met 1 connector ook goed werkt hoef je niet perse zo'n speciale kabel te kopen.

• Mitashi
Het werkt op de computer wel met 1 kabel, maar de tweede kabel heb ik nodig om hem op de Home cinema set aan te sluiten ;) Of ik heb zo'n adapter nodig, maar ik heb geen idee welke :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Dat zijn Y-kabels. Google kent wel een paar verkopers ervan

En je zou 'm ook zelf kunnen maken.

Pvouput live

• Mitashi
Ah, bedankt, en hoe noem je die kleine aansluiting aan de andere kant? dat ik niet een andere krijg :)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mitashi schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 13:35:
Ah, bedankt, en hoe noem je die kleine aansluiting aan de andere kant? dat ik niet een andere krijg :)
Is dat niet gewoon mini USB ? Kan je het beste even op Google naar plaatjes zoeken en even vergelijken, dan weet je het zeker.

• Mitashi
Dankzij Ebay heb ik er eentje besteld voor 3,95. Jongens bedankt voor de hulp en wat mij betreft kan dit topic dicht :)
Pagina: 1