Tja het begint nu langzaam aan steeds dichterbij te komen dat ik ga verhuizen naar mijn nieuwbouw appartement. Helemaal top natuurlijk maar ook veel dingen wat ik nu eens moet overdenken wat wijsheid is. Er zal in huis een nieuw netwerk aangelegd moeten worden, en ik heb mijn voorkeur dit keer om dit draadloos te gaan uitvoeren.
De apparatuur die aangesloten gaat worden is als volgt:
- 1 vast station met ethernet aansluiting
- 1 laptop (wifi)
- 1 Squeezebox (wifi)
- 1 Synology DS209+ (moet nog aangeschaft worden maar komt er voor aansturing squeezebox)
Toekomt:
- videostreaming vanaf de Synology
Om zowel nu als in de toekomst mee te kunnen komen zal ik een netwerk aan moeten leggen. En nu merk ik dat ik er al een hele tijd uit deze wereld ben en er veel veranderd is. Zeker nu streaming een hot issue is vraag ik mij af wat wijsheid is aan te leggen en aan te schaffen. Graag zou ik jullie ideen hier wel eens over willen horen.
Daarnaast moet ik een internetprovider en telefonie gecombineerd hebben. Heb nu bij mijn ouders Online en dat fungeert prima, maar goed naast Online zijn er nu ook aanbieders als Tele2 en Alice op de markt die ook qua prijs erg gunstig uitpakken. Hebben jullie daar nog ideen over wat wijsheid is?
Ik hoor het graag
De apparatuur die aangesloten gaat worden is als volgt:
- 1 vast station met ethernet aansluiting
- 1 laptop (wifi)
- 1 Squeezebox (wifi)
- 1 Synology DS209+ (moet nog aangeschaft worden maar komt er voor aansturing squeezebox)
Toekomt:
- videostreaming vanaf de Synology
Om zowel nu als in de toekomst mee te kunnen komen zal ik een netwerk aan moeten leggen. En nu merk ik dat ik er al een hele tijd uit deze wereld ben en er veel veranderd is. Zeker nu streaming een hot issue is vraag ik mij af wat wijsheid is aan te leggen en aan te schaffen. Graag zou ik jullie ideen hier wel eens over willen horen.
Daarnaast moet ik een internetprovider en telefonie gecombineerd hebben. Heb nu bij mijn ouders Online en dat fungeert prima, maar goed naast Online zijn er nu ook aanbieders als Tele2 en Alice op de markt die ook qua prijs erg gunstig uitpakken. Hebben jullie daar nog ideen over wat wijsheid is?
Ik hoor het graag
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar