Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GTA 4 lost and damned downloaden met HD op andere Xbox360

Pagina: 1
Acties:

• SuBurP
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09-2024
Goedendag,

Ik vroeg me het volgende af , ik wil namelijk heel graag de uitbreiding GTA 4 the lost and damned spelen.

Mijn broer heeft een Xbox360 met Xbox live.
Ik heb een Xbox360 zonder internet aansluiting.

Kan ik door de harde schijf van mijn Xbox360 af te halen naar m'n broer gaan en de harde schijf op zijn Xbox360 te klikken , GTA 4 the lost and damned downloaden om hem vervolgens weer op mijn Xbox360 te klikken en dan op mijn Xbox360 spelen ?

Alvast bedankt voor de reacties.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:19

lasharor

7 december 2004

Zijn die niet gekoppeld op xbox live account / xbox?

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
SuBurP schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 11:23:
Goedendag,

Ik vroeg me het volgende af , ik wil namelijk heel graag de uitbreiding GTA 4 the lost and damned spelen.

Mijn broer heeft een Xbox360 met Xbox live.
Ik heb een Xbox360 zonder internet aansluiting.

Kan ik door de harde schijf van mijn Xbox360 af te halen naar m'n broer gaan en de harde schijf op zijn Xbox360 te klikken , GTA 4 the lost and damned downloaden om hem vervolgens weer op mijn Xbox360 te klikken en dan op mijn Xbox360 spelen ?

Alvast bedankt voor de reacties.
Ja, dat moet lukken. Volgens mij heb je echter wel een Xbox Live Gold account nodig voor het downloaden van marketplace (of daar was een actie voor), en die moet echt aan jouw account, op jouw hdd gekoppeld zijn. Maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen.

Tevens had dit ook gewoon in het Xbox 360 ervaringen topic gekunt.

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ja dat kan. De memory card/harde schijf bewaart al je instellingen, dit heb ik zelf eens getest. Als je de HDD op een andere xbox 360 klikt dan zal ie na opstarten precies hetzelfde weergeven als je eigen xbox. Dus even hdd overzetten op andere box, uitbreiding downlaoden en weer terug op je eigen xbox is geen enkel probleem.

Je hebt geen Xbox live abonnement nodig om dingen van marketplace te kunnen halen hoor. Gewoon wat microsoft points op je account is genoeg om deze expansion naar binnen te hengelen. Hij is 1,78GB groot dus zorg voor voldoende ruimte :P

Edit: Ik heb hem toevallig gistermiddag gedownload en ik heb geen betaald xbox live account.

[ Voor 34% gewijzigd door frankknopers op 20-02-2009 11:30 ]

Goud is geen geld

• NTAuthority
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:29
Voor zover ik gelezen heb (heb zelf geen X360) is Marketplace-inhoud ook beschikbaar zonder Gold-account, maar mogelijk wel pas een week later. Betaalde inhoud valt ook gewoon te kopen. :)