Dat zijn de <legend>-elementen van de fieldset; die worden dmv CSS verborgen. Welke versie Safari is dit?
Intentionally left blank
Version 3.2.1 (4525.27.1).
Ik zit op OS X 10.4.11.
edit: Excuses
ik had zelf niet gemerkt* dat het Webkit (nightly build 41071) was, in Safari is hij wel goed.
*) Is een tikje onduidelijk, omdat je eigenlijk nergens aan kunt zien dat het Webkit is en niet Safari.
Ik zit op OS X 10.4.11.
edit: Excuses

*) Is een tikje onduidelijk, omdat je eigenlijk nergens aan kunt zien dat het Webkit is en niet Safari.
[ Voor 82% gewijzigd door torp op 20-02-2009 12:36 ]
Het lijkt erop dat die fieldsets daar niet goed staan, want ze staan niet binnen een form...
http://www.codingforums.com/showthread.php?t=78991
Dat hoeft ook helemaal niet...torp schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 14:36:
Het lijkt erop dat die fieldsets daar niet goed staan, want ze staan niet binnen een form...
Intentionally left blank
Even gecheckt...
The FIELDSET tag is used to logically group together elements in a form.
The LEGEND element defines a caption for form controls grouped by the FIELDSET element.
The LEGEND element defines a caption for form controls grouped by the FIELDSET element.
Ja en? De specificatie beschrijft een usecase voor FIELDSET, maar dat wil niet zeggen dat er geen andere usecases voor zijn. De DTD beperkt het gebruik van FIELDSET niet tot binnen FORM context.torp schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:25:
Even gecheckt...
Dat wil niet zeggen dat het gebruik van een fieldset in dit geval semantisch gezien de beste oplossing is, maar technisch is het niet incorrect.
Intentionally left blank
Als hier sprake is van multi-interpretabele specs (waarbij het Webkit-team blijkbaar een strakke keus heeft gemaakt) ben ik benieuwd wat de Tweakers devvers nu gaan doen.
Er is hier geen sprake van een implementatie-keus, user-agents requirements gaan zelfs veel verder dan de specificatie zelf en als webkit een display:none op legend-elementen negeert dan is dat gewoon een bug in webkit.torp schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 17:53:
Als hier sprake is van multi-interpretabele specs (waarbij het Webkit-team blijkbaar een strakke keus heeft gemaakt) ben ik benieuwd wat de Tweakers devvers nu gaan doen.
Het betreft dus blijkbaar een regressie-bug in de nightlies van webkit; ik stel voor dat je die gewoon rapporteert aan het webkit team. Laat me even weten als je daar hulp bij nodig hebt
[ Voor 19% gewijzigd door crisp op 20-02-2009 20:10 ]
Intentionally left blank
Huh... heb ik net gedaan (als ik een bug kan posten, hoef ik niet te worden aangespoord!)
Ik heb dit probleem ook gemeld bij chrome want die heeft hetzelfde probleem.(gebaseerd op webkit)
Mooi. Helaas is de belangstelling voor de bug niet overweldigend.
Opgelost, het probleem blijkt niet meer aanwezig in de laatste builds.
Dan kan deze dicht.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.