Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begrepen dat dit toestel een intern geheugen heeft zodat je kunt fotograferen zonder kaartje. Ik kan echter nergens uit de handleiding opmaken hoe groot de intern geheugen is (weet iemand dit?).
Ik heb 9 foto's in mijn favorieten staan. Kan iemand mij uitleggen waarom het nou niet mogelijk is om deze foto's over te brengen naar de pc? Deze zouden dan toch gewoon in het interne geheugen moeten staan?
Immers, als ik foto's maak en opsla in het interne geheugen, dan kunnen ze wel geprint/gedownload worden.

Alvast bedankt voor een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 02:26:
Ik heb begrepen dat dit toestel een intern geheugen heeft zodat je kunt fotograferen zonder kaartje. Ik kan echter nergens uit de handleiding opmaken hoe groot de intern geheugen is (weet iemand dit?).
Klik
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 02:26:
Kan iemand mij uitleggen waarom het nou niet mogelijk is om deze foto's over te brengen naar de pc? Deze zouden dan toch gewoon in het interne geheugen moeten staan?
Immers, als ik foto's maak en opsla in het interne geheugen, dan kunnen ze wel geprint/gedownload worden.
Je kunt ze niet overbengen naar de pc, maar je kunt ze wel downloaden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de link.

En ja, het klopt wat ik schrijf, alleen staat het er wellicht niet helemaal duidelijk.
Foto's in Mijn Favorieten kan ik niet printen, op een kaartje overbrengen of rechtstreeks op de pc overbrengen. Je kunt er niets anders mee dan bekijken op het lcd schermpje.

Als ik echter foto's maak zonder kaartje, dan komen die foto's in het interne geheugen. Die foto's kan ik uit dat geheugen halen. Ik kan ze printen, op een kaartje zetten of overbrengen naar de pc.

Ik zou graag willen weten waarom dat dan niet kan met de favorieten. Dat staat ook echt in de handleiding dat dat niet kan. Maar ik zou denken als ik foto's als favoriet markeer en ze altijd oproepbaar zijn, dat ze dan in het interne geheugen zitten, maar waarom kun je er dan niets meer mee?
Ik had een kaartje met 406 foto's. Daarvan heb ik er 9 tussentijds gemarkeerd als favoriet. Het kaartjes is verkl**t. Dus wil ik die 9 foto's alsnog uit mijn fototoestel halen, maar de handleiding zegt dat dat niet kan.

Ik hoop dat het zo duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

breinonline

Are you afraid to be known?

Je kan ze niet meer als niet-favoriet markeren?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als dat niet lukt gewoon keihard formatteren? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik ze als niet-favoriet markeer, dan gooit ie het helemaal weg.
Ik heb nog eens nagedacht: zou het kunnen zijn dat als ik een foto als favoriet markeer, dat het fototoestel er een soort thumbnail bestandje van maakt, uitsluitend bedoelt als minifotootje voor het lcd scherm?

En nee: als je de camera formatteert, blijven de favorieten er in staan. Je kunt ze handmatig verwijderen, maar zoals gezegd: verwijderen is ook echt verwijderen.
Pagina: 1