Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Datarecovery na het maken van bootable usbstick met Makeboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goededag,

Allereerst alvast mijn excuses als ik dit topic in het verkeerde forum heb geplaatst, maar ik wist niet zo goed waar dit thuis hoorde.

Ik zit met het volgende:
Ik heb met behulp van Makeboot een opstart usb-stick gemaakt. Vervolgens heb ik er wat data opgezet om uit te kunnen uitvoeren vanuit DOS. Nadat ik klaar was heb ik de vanuit Windows de USB stick een quick format gegeven.

Vervolgens kwam ik er achter dat er nog een aantal belangrijke bestanden op de stick stonden voordat ik er een opstart stick van had gemaakt.

Ik kwam hier op Tweakers.net een mooi stukje FAQ tegen waarin een aantal tips stonden om data terug te halen. Ik heb alle tools geprobeerd, maar ik kan de map die het belangrijkst voor mij is niet terug vinden. Ik kan wel de bestanden terug halen die ik erop had gezet nadat ik er een bootable stick van had gemaakt en ik kan ook oudere bestanden terug halen. Maar dat ene mapje kan ik niet terug krijgen.

Nu is mijn vraag of dat komt door de manier waarop Makeboot de usb stick heeft geformatteerd?
Heeft iemand ervaring met deze tool en enig idee of ik mijn bestandjes ooit nog terug zal zien?

Met vriendelijke groet,

Marc |:(

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee ?

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:38
Ik heb goede ervaringen met Testdisk (open source) en getdataback

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11 11:43

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Ja. Maar de ervaringen die ik had zijn dat itt gewone HD's, USB sticks en geheugenkaartjes alleen te recoveren waren als er niets overheen was gezet.

Sign here against sigs