Teamspeak op eigen server laten draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Anoniem: 291998

Topicstarter
Hallo Allemaal ,

Ik ben een newbie op het vlak van server en dergelijke maar zit in een club waar wij zelf een server hosten .
Kan ik daar teamspeak op installeren ja en hoe dan en wat zijn de juiste instellingen om de boel draaiende te houden

Grtz Joeri

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je onervaren bent met servers of teamspeak, dan kun je beter niet direct gaan testen op de echte server. Begin eens met een virtuele computer te maken op je eigen PC, en ga testen :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Zoals je in Het algemeen beleid kunt lezen is het de bedoeling dat je zelf de nodige inzet toont voor het openen van een topic. Aangezien dat hier niet het geval is, sluit ik het topic.

Door bijvoorbeeld te [google=teamspeak installation settings] vind je voldoende informatie over de installatie en instellingen. Loop je toch vast op een specifiek onderdeel, mag je gerust een nieuw topic openen, maar geef dan wel duidelijk het probleem aan. Dan kunnen anderen je ook beter helpen.

En een goede tip is inderdaad eerst aan de slag te gaan in een testomgeving, succes :).

And I'm the only one and I walk alone.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Op Youtube is overigens een videotutorial te vinden die je de installatie/configuratie stap voor stap uitlegt: http://www.youtube.com/watch?v=gDJU8H2lmPU.

Met dank aan Outerspace.

And I'm the only one and I walk alone.

Dit topic is gesloten.