Nu heb ik sinds een tijdje een epson TW 700 beamer. Via svideo - een dvdsignaal naar deze beamer sturen geeft prima beeld.
Maar nu wilde ik wel eens van het 720P HD signaal gebruik maken, vandaar dat ik hem via component aan mijn pc heb aangesloten. Dit geeft prima beeld. Alleen heel af en toe komt er een lichte storing van boven naar bende door het beeld heen, zoals hieronder heb gephotoshopt:

Nu heb ik gegoogled, en ben ik uitgekomen bij ferriet.

Nu heb ik geen flauw idee of dit mijn probleem oplost.
En of dit een probleem is wat ik anders moet oplossen.
Hopelijk kan iemand hier van mijn probleem afhelpen of mij in ieder geval duidelijk maken wat het probleem zou kunnen zijn. Zodat ik beter naar een oplossing kan gaan zoeken.
Maar nu wilde ik wel eens van het 720P HD signaal gebruik maken, vandaar dat ik hem via component aan mijn pc heb aangesloten. Dit geeft prima beeld. Alleen heel af en toe komt er een lichte storing van boven naar bende door het beeld heen, zoals hieronder heb gephotoshopt:

Nu heb ik gegoogled, en ben ik uitgekomen bij ferriet.

Nu heb ik geen flauw idee of dit mijn probleem oplost.
En of dit een probleem is wat ik anders moet oplossen.
Hopelijk kan iemand hier van mijn probleem afhelpen of mij in ieder geval duidelijk maken wat het probleem zou kunnen zijn. Zodat ik beter naar een oplossing kan gaan zoeken.